wtorek, 23 lipca 2013

Kociaczki i inne kochane zwierzaczki

 Macie jakieś swoje ulubione zwierzątko na Stardoll [mam na myśli te, które można kupić w SuiteShop ;)]? Ja jakiś czas temu oszalałam na punkcie kociaków ale już mi przeszło. Bywało, że w jednym pokoju miałam z 5-6 kotów. Taka była ze mnie kociara. Wiele stardollowych zwierzaków wygląda tak słodko, że ciężko się oprzeć i ich nie kupić. Do nabycia są nawet takie w wersji szczeniaka (mała, biała kulka - to chyba jest w tej chwili mój ulubiony piesek).

A jak w prawdziwym świecie? Macie swojego pupilka i czy jest to kot|pies? Czy może zupełnie inne zwierzątko. Ja mam psa, którego uwielbiam chociaż bywa też że mam go dość bo ma ciężki charakter i jest rozpieszczony. ;) Ale to też po części moja wina.

13 komentarzy:

  1. Ja na stardoll lubię różne zwierzaczki kociaki ,psiaki ,małpki itp. W realu mam pieska/dziewczynkę którą uwielbiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodkie :3


    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  3. Na sd mam 3 psy z Pet a Porter :)
    W domu mam Labradorke, to moj skarb <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Labradory są sliczne


      -karolina

      Usuń
    2. A, no śliczne (zwł.czarne) i kochane <3
      A Twój jest jakiejś rasy czy Kundelek?:)

      Usuń
    3. jest yorek . nazywa się Miki

      Usuń
  4. W realu miałam świnkę morską (rozetkę (taką kudłatą) moją pieszczoszkę ;3 Ale uśpili ją bo chorowała na niewydolność nerek ;(( Żyła gdzieś z 5 lat o ile dobrze pamiętam.

    Na stardoll rzadko kupuję zwierzaczki ;p Mam ich mało chyba z 3 ;c

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem jakiee to są rozetki są śliczne. chcialam kiedyś mieć ale po chomiku zdecydowałam że gryzoni już nie będę miała ;p

      Usuń
  5. nie lubię psów, wolę kociaczki :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam psy, są milsze o kotów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałam świra na punkcie stardollowych zwierzątek xd W każdym pokoju było ich kilka (miałam nawet bociana). Teraz też mi przeszło, mam chyba 2 psy i 3 koty. W realu mam 2 psiaki, kota i chomika :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam psa w rl<3
    A tutaj wszystkie urywki inspiracji są piękne. haha pies z drugiego zdjęcia wyszedł słodko, wyglądając zza tych kwiatków :D
    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze