czwartek, 25 lipca 2013

Inspiracje YACHT





15 komentarzy:

  1. Ty to masz pomysły! Najbardziej podoba mi się półeczka z ozdobami :)Pięknie to skompletowałaś; świeczniki czy tez szklaneczki pięknie się prezentują z muszelkami :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie przesłodzone, to chyba przez filtr w aparacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten pokój jest mega słodki aż za słodki :)


      - karolina

      Usuń
  3. Wow są świetne, jednak uważam że przegięli trochę z cenami
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, najbardziej podoba mi się 3.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 zdjęcie jest mega fajne, 4 też mi się podoba, na pewno skorzystam z twoich inspiracji :*

    anetka9995

    OdpowiedzUsuń
  6. Bosko i mega słodko :******

    Buziaki i pozdrowienia !
    klaudia / klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie, lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie :* widać że lubisz takie rzeczy :D
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny jest wazon z kwiatami i dodatkami! Zamiast zwykłych białych kwiatów coś się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przekonująco to wygląda, zastanawiałam się nad kupnem Yachtu a te inspiracje zachęcają do tego i to bardzo. 1 i 3 zdjęcia wyszły rewelacyjnie ; o
    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze