wtorek, 26 lutego 2013

Takie różne

Ostatnio mam tyle nauki i wszystkiego innego (ale przyjemnego!), że moje wpisy na blogach pojawiają się rzadko. Obiecuję poprawę w weekend - nadrobię zaległości w pisaniu i może coś ciekawego wymyślę specjalnie dla was na tym blogu.
Tymczasem wrzucam garść inspiracji ze strony Westwing.pl (polecam ten sklep, ja i moja mama na bieżąco śledzimy kampanie trwające na tej stronie i często korzystamy ze świetnych okazji; można znaleźć tam ciekawe prezenty np. dla kochanej, stylowej babci albo coś do swojego domu!!!).

'Zauroczeni stylem Shabby'
KOCHAM TO!!!!!

foto: Westwing.pl

3 komentarze:

  1. Oj, nie dla mnie takie sklepy ;p
    Czekam na twoje posty w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszę piosenkę na blogu ;) Fajna ^.^ Piękna ta zastawa (10 zdjęcie)

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo *.* uwielbiam styl shabby shic!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze