czwartek, 21 lutego 2013

*

Dostałam wczoraj propozycję by pisać na stardoll-od-kuchni.blogspot.com
Jako, że czasu mam niestety niewiele będę tam dodawać tylko coś od czasu do czasu.
Muszę ogólnie po feriach wziąć się za naukę bo mam teraz tak dużo tego i szykują się pewnie sprawdziany o których jeszcze pojęcia nie mam :c Teraz najchętniej znów zrobiłabym sobie dłuższą przerwę od szkoły, znów poczułam jak to jest ;p


Foto: Stardoll.com, stylowi.pl, studio loko.bloog.pl, Stardoll-od-kuchni.blogspot.com

4 komentarze:

  1. Śliczny ^.^ Podobają mi się te naszyjniki na krześle bardzo fajne ;))

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, fajna kolorystyka ścian i dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze ładnie ;)
    paula01225

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze