niedziela, 23 września 2012

-Wpisz się- jeśli chcesz poznać moją opinię o twoim apartamencie

Przemyślałam temat ocen apartamentów i to jak mogłabym je przeprowadzać by były inne niż na blogach o stardoll oraz by was zadowalały. Zrobię jedną ocenę z poradami na próbę i jeśli wszystko pójdzie fajnie i wam się spodoba i mi będzie się to fajnie robiło - to raz na jakiś czas będę robiła taki post o apartamentach obserwatorów.

Zasady: Aby móc zgłosić się do oceny apartamentu trzeba być obserwatorem bloga, podpisać się nickiem ze Stardoll w komentarzu do tego postu i cierpliwie czekać, aż wybiorę szczęśliwca ;p! Nie piszcie, który pokój mam oceniać - pod ostrzał idzie cały apartament - albo pokażę jeden pokój albo kilka, albo poradzę jak urządzić jeden albo wrzucę moją propozycję na kilka pomieszczeń.

UWAGA: Na początek wybiorę tylko jedną osobę, kolejność zgłoszeń nie ma nic do rzeczy. Będzie to taka pierwsza, próbna ocena. Zobaczymy jak wyjdzie, jeśli się wszystko uda tak jak chciałam to powstanie lista-kolejka.


Foto: http://www.interiorarcade.com

32 komentarze:

  1. zgłaszam się, bardzo bym chciala taka ocene ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. I would love to, but my suite looks awful!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tylko jeden pokój i wcale mi się nie podoba bardzo, ale nie lubię tego robić ;p A jak już się zabiorę to nie mam pomysłu.
    Zgłaszam się, jestem ciekawa Twojej opinii :)

    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie się cieszę że zdecydowałaś się stworzyć oceny apartamentów :D
    Oczywiście zgłaszam się ;) Jestem ciekawa co mogłabyś powiedzieć o moich wnętrzach :3

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysl :) oczywiscie sie zglaszam :) moj nick na SD to MissAngela997 :* chcialabym zebys mi powiedziala co bym mogla zmienic w moich pokojach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę jak koleżanki powyżej,że zdecydowałaś się oceniać apartamenty.Oczywiście zgłaszam się i czekam na opinię:)
    Korni1999

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się
    Bardzo fajnie,że otworzyłaś kolejkę i sama jestem ciekawa,jak ocenisz mój brzydki apartament xd

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaryzykuję, zgłaszam się. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zglaszam sie, jestem ciekawa jak moj apartament zostalby oceniony :) a i jesli zostalabym wybrana, to chcialabym dodac, ze nie bylam nigdy ss :)
    Asiab66

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym abyś oceniła mój własnoręcznie zrobiony pokój w kolorze bialym, resztę wykonałaś Ty :).
    Zgłaszam się, Maja11misss

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo, bym chciała, abyś oceniła mój apartament ;)
    Zgłaszam się.
    MichowskaEmilia

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć! Byłabym wdzięczna za kilka twoich rad :) Mój nick to Gabi1999gk

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł!
    Zgłaszam się.

    Zielonykapturek

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie zgłaszam się :D

    demi859b

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się : )
    SuperAdell
    czekam : ]

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się. nadia_inez

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się.

    Kladja2408
    *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się Gwiazdeczka540 :)) z góry dziękuje ! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam sie.

    synopsa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze