wtorek, 25 września 2012

#1



   No to  lecimy – oceniamy, radzimy i przy okazji się bawimy !  Dziś odwiedźmy apartament StokrotkaMiss10. Pierwsze co widzimy to bałagan oj chyba nie spodziewałaś się, że wybiorę właśnie ciebie.  Chociaż nie jestem perfekcyjną panią domu (jak gdzieś o sobie już przeczytałam, usłyszałam) to muszę to napisać – ładniej by to wszystko wyglądało poukładane na półeczce, którą zbudowałaś. W pokoju głównym oprócz walających się ciuchów jest też – uwaga – połowa zrobionej podłogi a drugie pół? No chyba gdzieś się zagubiło. Pokój tak duży – długi, ogólnie ciężki do umeblowania, jeden z tych, które najmniej lubię robić (zaraz po tych ogromnych) no ale mogłabyś poświęcić parę chwil by coś tu wykombinować. Tym bardziej, że tego bałaganu nigdy nie zamkniesz, to jedyny pokój do którego każdy zawsze może ci zajrzeć. Pomyśl o tym.
   Idziemy dalej. Może znajdziemy coś ciekawszego…. I nie myliłam się, tuż obok pokoju z szafą znajduje się przytulne pomieszczenie, urządzone w jasnych kolorach, widok na morze i nawet poduszka mojego projektu ;) No zrobiło mi się miło. Podobają mi się zasłonki i żaglówka za oknem. Za to zastanawiałabym się nad tym czy słusznie postawiłaś kwiaty na kominku.. w prawdziwym świecie te kwiaty byłyby w strasznym stanie, zwiędły by od ciepła. Wiadomo jednak, że tu nie są prawdziwe ale mimo wszystko od razu rzuciło mi się to jakoś w oczy.

 Co bym pozmieniała, moje małe rady dla Ciebie:
   Nie lubię tego ruchomego słonka, nie wiem w sumie czemu ale jakoś mi nie pasuje – może dlatego, że wygląda mało realnie i bardziej by mi pasowało do wnętrza zrobionego w stylu magicznym czy jakimś takim z wróżkami, jednorożcami itp. Wywalamy je! Wywalamy czarno-biały obrazek.. po co nam tu czarny kolor? Bye bye obrazku! Przedmioty, które dostawiłam, zebrałam z innych, twoich pokoi. Jak widać trochę pozmieniałam. Co ty na to? Oto moja propozycja na ten pokój, ty zaczęłaś go robić a ja tak bym go widziała. Oczywiście jak mówią w reklamie IKEA – ty tu urządzisz więc niczego ci nie narzucam. Możesz uznać, że jest trochę przesłodzone i zbyt różowe.


Dzięki, że zechciałaś mnie zaprosić do swojego apartamentu i brawo za odwagę bo nie wiedziałaś przecież czego się spodziewać. Miłej nocy i zostawiam po sobie upominki, które myślę, że przydadzą się do pokoju –obojętnie którego;)
AD88

12 komentarzy:

  1. Przed: Ładne wnętrze, w jasnych kolorach. Ten kominek strasznie rzuca się w oczy.
    Wersja ,,po'' lepsza, ale po raz drugi ten sam problem. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow nie myślałam, że wybierzesz akurat mnie. Jestem mile zaskoczona ^^. Co do metamorfozy to troche zmienię, ale twoja jakoś bardzo nie przypadła mi do gustu (mimo, że uwielbiam twoje projekty). Co do ogółu to jestem za, aby robić oceny czy metki apartamentów :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah zapomniałam i bardzo mnie zmotywowałaś do uporządkowania pierwszego pokoju ;p.

      Usuń
  3. Już zmieniłam pokój główny, myślę, że teraz jest lepiej ;p.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej po :) Ale ogólnie to fajnie robisz metamorfozy ;) Może kiedyś się zgłoszę :)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się wnętrze po twojej metamorfozie.Oczywiście nie mam nic do wnętrza przed ;)
    Korni1999

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie jest po ;)
    Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem :)
    LadyGucci99

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie :) Czekam na więcej ;) Pozdrawiam Gabi1999gk

    OdpowiedzUsuń
  9. Więcej ... Już chyba najwyższy czas nie ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem pokój po metamorfozie wygląda o wiele lepiej ;D Ja na twoim miejscu ,StokrotkaMiss10 zostawiłabym to wszystko co Ann zmieniła ;* Pokój wydaje się większy i schludniejszy niż poprzednio ;) To moja ocena i mi się bardzo podoba <33 pozdrawiam :*
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze