piątek, 7 września 2012

W świecie wnętrz

Przy okazji zakupów "do czytania" w Empiku dostałam gratisowo gazetkę reklamową OBI zatytułowaną "Sztuka Dekoracji", a że lubię takie rzeczy; to zamiast rzucić pod szklany blat stolika gdzie zawsze trzymamy z mamą czasopisma - to wzięłam to do pokoju i obejrzałam. Już po przejrzeniu kilku stron uśmiechnęłam się bo zdjęcia wnętrz wyglądały bardzo podobnie do tych, które robiłam już na Stardoll. Ogólnie w gazetce jest mowa o powrocie do "epoki kamienia" poprzez paneli przypominających kamienne ściany; tak samo dużo jest tam o drewnianych podłogach i ogólnie o dekoracji. Na większości zdjęć widać białą cegiełkę ;), na łóżkach/sofach mnóstwo poduszek, królują beże brązy i biele oraz pojawiają się tam ozdobne białe kuleczki przy wazonach - zupełnie jak perełki na Stardoll. heh Czyżbym intuicyjnie podążała za modą? 
Garść inspiracji dla was:




Foto: podlogi.obi.pl

5 komentarzy:

  1. heheh chyba obi powinno mi placic za reklame

    OdpowiedzUsuń
  2. Może OBI wzoruje się na Twoich wnętrzach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę iść wziąść gazetkę z OBI :) A może u mnie w epmiku dają też gratis gazetkę ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie podejrzewałam że może w gazetce będę twoje pomysły na pokoje na stardoll ;P hahahhahha ;**
    pozdrawiam <33
    xxlena4444xx

    P.S
    Bierzesz pomysły na pokoje właśnie z gazetek czy same wytwarzają się w twojej głowie ?? :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze