wtorek, 4 września 2012

Aranżacje wnętrz - kolejne zamówienia

Dziś pokażę wam 3 pokoje u lola-chan - dziewczyny, której nie podejrzewałabym nigdy, że zdecyduje się powierzyć swój apartament w moje ręce... Pierwszym wrażeniem jakie odniosłam wchodząc na jej profil było zdziwienie; czemu ktoś, kto ma taką mroczną medoll i styl, sposób bycia zainteresował się moimi pomysłami na wnętrza. Zaczęło się od dwóch małych pokoi, a potem zechciała jeszcze jeden. Zobaczcie sami, czym zajmowałam się przez ostatnie 2 dni.




5 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się drugi, jednak nie zmienia to faktu, że wszystkie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Śliczne te twoje pokoje :) Ciekawa jestem co by wyszło, jakbyś robiła wnętrza u mnie :D

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pokoje, robia wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie zrobiłaś jej pokoje ;) Jakbyś z niczego mogła zrobić wszystko xDD Chyba najbardziej podoba mi się pokój 2 i 3 ;D
    pozdrawiam ślicznie <33
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze