środa, 22 sierpnia 2012

Wywiad ze Zwycięzcą PSTM

Tak zupełnie z innej beczki dzisiaj, mam dla was tekst, który napisałam już dawno i z nieznanych mi przyczyn za nic w świecie nie chcą opublikować go w Starblogu (wgl ostatnio mam z tym problem) - więc wywiad umieszczam tutaj i liczę na to, że was zainteresuje.

Dzisiaj macie okazję dowiedzieć się czegoś więcej o jednej z bardziej kreatywnych i zdolnych osób na Stardoll, zwyciężczyni II edycji konkursu PSTM. Miałam ten zaszczyt przeprowadzić wywiad z  .oOJasiaOo. Zapraszam do czytania.


Quickfacts:
Imię: Asia
Na Stardoll od: 31 grudnia 2009
Największe osiągnięcie: Wygrana w konkursie PSTM
Ulubiony Sklep: Bonjour Bizou
Ulubiony ciuszek: Rustle of wind skirt ze sklepu Bizou (lub inny maxi skirt)
Najlepszy przyjaciel na Stardoll: Nie mogę wybrać jednej osoby, bo naprawdę jest wiele którym tak dużo zawdzięczam i są dla mnie ważne, nie da się wybrać.
Ulubione zajęcie na Stardoll: Przeszukiwanie bazarku, nawet jeśli nie mam pieniędzy
 
A teraz przejdźmy do rozmowy z .oOJasiaOo.
AD88: Czym się interesujesz?
.oOJasiaOo.: Głównie modą, sztuką nowoczesną oraz kulturą Japonii.
AD88: Od jak dawna wśród twoich zainteresowań jest moda? Jak to się stało, że wkradła się do twojego życia?
.oOJasiaOo.: Tak naprawdę, to dopiero gdy wzięłam udział w Poland Stardoll Top Model, nie mówię, że nie miałam z nią wcześniej do czynienia, po prostu, od tamtego czasu zaczęłam regularnie oglądac pokazy mody, czytac co aktualnie jest modne, przełożyło się to także na stardoll - robiąc każdą stylizację starałam się wyglądac coraz lepiej, wcześniej było ważne aby założyc cokolwiek na siebie. Dopiero teraz zauważyłam, że nawet w prawdziwym życiu zmieniłam diametralnie swój styl.
AD88: Często bierzesz udział w konkursach dotyczących Stardoll organizowanych na blogach?
.oOJasiaOo.: Nie, dopiero teraz zaczynam, ten konkurs dodał mi wiele pewności siebie.
AD88: Jak jest u ciebie z pomysłami na stylizacje? Czy od razu wiesz co z czym połączyć, czy też dokładnie analizujesz strój i starasz się perfekcyjnie ubrać swoją medoll?
.oOJasiaOo.: Oczywiście, że nie! Ze mną jest tak: otwieram szafę, przeszukuję ją całą, wybieram jedno ubranie, które akurat tego dnia mnie zaciekawi i zaczynam kombinować, dochodzą do niego inne części garderoby i jakoś tak... jest. Ale i tak nie uważam, że są jakieś super przepiękne.
AD88: Jakie jest twoje marzenie dotyczące Stardoll?
.oOJasiaOo.: Ono już się spełniło. W zgłoszeniu do pstm mieliśmy napisać dlaczego zgłosiliśmy się do tego konkursu, odpowiedziałam, że chciałabym jakoś zaistnieć i pokazać, że nie będąc royalty, nie będąc znaną, nie posiadając wielkiego majątku można zajśc naprawdę daleko. (Pisząc to nie wierzyłam, że dostanę się wg do konkursowej pięćdziesiątki.) No i wydaje mi się, że to pokazałam, tak naprawdę ważny jest sam styl. ;)
AD88: I na koniec – Co byś chciała przekazać czytającym wywiad, a może kogoś pozdrowić?
.oOJasiaOo.: No cóż... moim zdaniem najważniejsze jest to, aby ubierać się tak jak WAM się podoba, oczywiście podpowiedzi innych też są dobre, ale nie zgubcie swojego stylu i nie podporządkowujcie go innym. Bądźcie sobą, nawet jeśli innym się to nie podoba. A co do pozdrowień - pozdrawiam Sandrę, Domi, Karola oraz wszystkich stardolowiczów, którzy czytają ten wywiad. No i przede wszystkim dziękuję organizatorom, jurorom oraz uczestnikom pstm, a także ludziom, którzy mnie wspierają. Tak właściwie to wszystkim, bo jesteście i dzięki Wam Stardoll jest taki kolorowy. Nie będę zmuszac was do odwiedzania mnie, choc ciekawość może byc silniejsza, nie proszę także abyście dawali mi 5, wszystko według WASZEGO uznania. No i to chyba koniec mojego wykładu... Z chęcią poczytam komentarze Dzięki za wywiad AnnDoll88.


Foto: Stardoll.com

AD88

7 komentarzy:

  1. Świetny wywiad dlugo na niego czekalam na starblogu, wiec tak mylalam ze masz jakieś problemy z dodaniem, wywiad jest bardzo ciekawy :) I gratuluję Asi zwycięstwa :)

    Lgois

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przyjemnie mi się czytało ten wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne pytania i odpowiedzi :)
    wywiad ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy , dużo się dowiedziała dzięki niemu o Asiu :)
    Pozdrawiam WeroniuS : ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się czytało, bardzo się cieszę, że wygrała właśnie taka osoba, która nie będąc royalty pokazała, że liczy się klasa i styl.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytało się bardzo przyjemnie ;D gratulacje jeszcze raz że wygrałaś pstm <3 wydajesz sie na bardzo miłą osóbkę ;*
    podraiwm Ciebię ciepło ;3
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze