czwartek, 23 sierpnia 2012

Aranżacje Wnętrz SYPIALNIA


 No to niech dziś będą sypialnie.. Ale o co chodzi z tym widokiem? Z tym będzie już gorzej, domyślam się, że miał być ładny krajobraz za oknem. No niestety to mi nie wyszło.

NR 1 ROMANTYCZNA SYPIALNIA DLA ZAKOCHANYCH
Róże, ptaszki i te sprawy sprawią, że sypialnia nabierze romantycznego charakteru. Jeśli chcemy taki pokój warto też zaopatrzyć się w serduszka i tego typu sprawy.
NR 2 W CIEMNYCH BARWACH                                                                  NR 3 BŁĘKIT I BIEL
Tu już zależnie od upodobań i naszego zamysłu lecimy z kolorem. 2x użyłam białe łóżko bo nie wiem gdzie mam inne ;p (gdzieś na końcu schowka prawdopodobnie). Ogólnie łóżka na Stardoll  nie należą do najtańszych mebli, także przy zakupie warto być zdecydowanym i je później wykorzystać, a nie jak ja rzucać gdzieś do schowka i niech zbiera wirtualny kurz.


7 komentarzy:

  1. Pierwsza jest najpiękniejsza, chociaż inne też ładne :)

    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta 1 podoba mi się najbardziej :) Jest boska!

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, chodziło mi o widok za oknem :D ale i tak jestem oczarowana. Zwłaszcza sypialnią pierwszą (a' la na noc poślubną) i trzecią - trochę rustykalną i elegancką.

    Ann, pokazała się nowa kolekcja w PetShop z kotami - pewnie zaszalejesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokój w wersji romantycznej jest na prawdę świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oszalałam na punkcie 1 sypialni *.* cuuudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza sypialnia jest najlepsza :)
    Oczywiście dwie pozostałe też zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie sypialnia w kolorach błękitu i bieli bardziej mi się podoba niż w ciemnych barwach ;) na 1 miejscu jest romantyczna sypialnia <3 :*
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze