niedziela, 5 sierpnia 2012

Polecam: Brązowa sofa z PopShop

Brązowa sofa ze sklepu PopShop to dobre rozwiązanie dla każdego stylu, w jakim chcemy urządzić pokój. Chyba jak każdy mebel na Stardoll, tak i ją można zaaranżować na milion różnych sposobów. Kosztuje zaledwie 10sd. Nie pochodzi wcale z najnowszej kolekcji - bo już dość długo znajduje się w SuiteShop. Jednak rzadko kiedy widuje ją w apartamentach, które odwiedzam, a szkoda - bo jest naprawdę fajna, w rękach kogoś, kto ma akurat wenę do tworzenia pokoju może być elementem, który sprawi, że kilkunastominutowa praca nie pójdzie na marne, a wręcz przeciwnie - zachwyci odwiedzających profil (wiem, jestem mistrzynią w tworzeniu zbyt długich zdań ;p). Przekonałam was do tego mebelka?



10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne wnętrza :]

    Zapraszam Cię na mój świeży blog szafiarski :D !!
    http://szafa-marysi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ' goło ' nie wygląda tak atrakcyjnie , natomiast wśród dekoracji , dodatków ślicznie .
    WerobniuS

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje pomysły są świetne, ale mimo to nie mam pomysłu na wykorzystanie tej ławy w moim apartamencie.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawde fajnie ta kanapa wygląda. Wczesniej nawet nie wiedzialam ,ze jest taka kanapa :O

    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  6. aha i genialne są te piosenki na blogu. Mam pytanko jaka to wykonawczyni? Bo znam je ale nie mogę sobie wykonawcy przypomnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie rzadko spotykany mebel a szkoda :( bo jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy pokój najlepszy. :3
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podoba mi sie ta sofa :(

    poisontome

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze