wtorek, 7 sierpnia 2012

O wnętrzach i nie tylko

Urządzanie apartamentu na Stardoll to część całej tej zabawy, którą oprócz ubierania medoll, brania udziału w konkursach, kolekcjonowania ubrań, rozmawiania z przyjaciółmi, projektowania itd organizują nam twórcy strony. Fajnie by było jakby ta czynność jak i pozostałe inne były rzeczywiście dla wszystkich dobrą zabawą, a nie przeradzały się w zaciętą rywalizację, stwarzały konfliktowe sytuacje czy powodowały zazdrość i agresję. 

Nieraz, odwiedzając ncg lub polską zwyciężczynie catwalku widziałam mnóstwo niemiłych komentarzy - typu: "nie zasługujesz", "jesteś brzydka", "okropny apartament" i inne, często bardziej przykre wiadomości. Zawsze ciekawiło mnie to, jaka medoll według tych osób byłaby ładna, jaki apartament wart byłby nagród i uznania?

Uważam, że każdy ma swój gust, swój styl i to właśnie tym powinien kierować się w grze. Frajdę sprawiać powinno przecież to, że mamy wszystko urządzone tak jak nam się podoba, a nie tak by zadowolić innych. Gdyby każdy miał identyczną medoll, taki sam apartament to wszystko stałoby się tak nudne, że tylko wszyscy prześcigaliby się w liczbie tych poziomów albo |nie wiem| kupionych ciuchów z limitowanych kolekcji i nie warto by było przeglądać profile nowych osób - bo niczym nie mogłyby nas zainteresować, a wszędzie roiłoby się tylko od spamu (o ile jeszcze więcej może go być? ;p).

Sama nieraz doświadczyłam sytuacji, kiedy nie podobało się komuś jak miałam ubraną medoll albo pomalowaną - szczególnie inni uczestnicy Stardoll nie tolerują kiedy zmieniam kolor włosów na mojej lalce ;p co mnie strasznie bawi, zwłaszcza gdy wtedy pojawiają się plotki, że ktoś ukradł mi konto. Heh. 

Mam nadzieję, że nie tylko ja mam takie poglądy jeśli chodzi o grę.

8 komentarzy:

  1. Masz rację. A twoje włoski zawsze były cudowne:)
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tam za bardzo nie interesuje opinia innych, bo to moja doll i apartament, którego niestety nie umiem urządzić :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No masz rację, tylko, że w takim razie po co nie raz to dogadywanie innym, że ktoś ma nasrane w apartamencie albo krzywy ryj lalki... kreujemy nasze konta tak, jak nam się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z oliwcia_paris.
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tb :) . Tak w ogóle to śliczne włoski :*
    WeroniuS

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdrości niestety tak łatwo nie zwalczysz :( Po co się starać i robić własny apartament, skoro można poszukać i pognębić kogoś kto miał czelność mieć ładniejsze wnętrza? Kompletnie tego nie rozumiem...

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, no ale niestety tak już jest, zazdrość, zazdrość i jeszcze raz zazdrość, a żeby się wyżyć to wystarczy zostawić jakiś niemiły komentarz pod zwyciężczynią i tyle, wszystko łatwe i fajne, prawda ? Wiele osob nie zwraca uwagi na uczucia innych tylko właśnie tak postępuje.. Przykre ale prawdziwe :(

    OdpowiedzUsuń
  8. No niestety, czysta zazdrość. Ktoś się cieszy wygraną Cg , a tu jakiś nie miły komentarz..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze