piątek, 20 lipca 2012

Złoty akcent

Wbrew pozorom czasami zdarza mi się zrobić wnętrze nie zapełniając go ponad 100 rzeczami. Nieraz już kilka mebli i minimalne dekoracje sprawiają, że pokój wygląda dobrze. Dziś pomyślałam o złotych dodatkach do aranżacji wnętrz. Dzięki nim pomieszczenie staje się bardziej eleganckie i wygląda na luksusowe. Zauważyłam, że fajnie do tego wszystkiego wygląda granatowy akcent w postaci poduszek + krzesła - które, zdawać się może nie powinno tam pasować bo jest w nowoczesnym stylu, a jednak wygląda całkiem fajnie.  Sorry, że nie dodaję postów codziennie ale ostatnio cierpię na brak weny. W weekend będzie jakiś prezent dla obserwatorów :) żeby wam to wynagrodzić i wezmę się już mocno do roboty z tą gazetką.


7 komentarzy:

  1. Według mnie lewa część jest za pusta, a reszta jest świetnaa :3
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię skromne apartamenty! Są super! Bardzo ładnie dobrałaś dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie:)Bardzo mi się podoba to wnętrze nie lubię dawać za dużo , ale jeśli trzeba przekroczyć 100 rzeczy to rzadko kiedy się to u mnie zdarza , na razie to w większości pomieszczeń praktycznie wszystkich nie mam nic i są zablokowane przeze mnie :( Myślę , że taj jak ty Karolino cierpię na tą samą dolegliwość brak weny - to coraz bardzie rozprzestrzeniająca się choroba:)

    majeczka8972

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł! :)
    sallymac10

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, cos w tym jest, ja lubię minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wolę jednak bardziej 'wypchane' apartamenty w twoim wykonaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm cudowne ! :) Choć tak jak osoby na demną wolę ,,'wypchane' apartamenty w twoim wykonaniu " :p
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze