sobota, 21 lipca 2012

CASTING. SZUKAM MODELEK DO MAGAZYNU


Każde wydanie magazynu zawiera strony ze stylizacjami. Jeśli macie ochotę zobaczyć w roli modelki swoją własną medoll zgłaszajcie się pod tym postem. 

Warunki: 
- trzeba mieć trochę ubrań w szafie
- zrobić jeden pusty pokój z białą ścianą (wtedy mi jest najłatwiej). Nie musicie być w nim zapisane, wystarczy, że gdzieś tam w apartamencie taki będzie się znajdował.
- obserwować blog
- wpisać swój nick pod tym postem

O tym kogo wybrałam dowiecie się przeglądając lipcowy numer magazynu AD88. W dniu dodania magazynu na blog modelki otrzymają upominki.

50 komentarzy:

  1. zgłaszam się. :3
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się.
    Wszystkie warunki spełniam. Mam pare stron ubrań w szafie oraz w dwóch pokojach. Są tam hb i LE. Pusty pokój zrobiłam właśnie przed chwilą. Oczywiście pod względem doll każdy ma inny gust,więc niektórym może się moja lalka nie podobać. Ciuchy posiadam różne. Pare Dkny,Elle,Hb,Le,Antidote oraz jedną sukienką Amyclaire. Mam także pełno ciuchów z zwykłych sklepów. Ubrań dokładnie nie wiem ile mam- jakoś 5 stron,a dodatków 3 strony. Blog obserwuję od dość dawna,więc warunek spełniam baaardzo dawno.

    Pozdrawiam

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się:)

    Nick: majeczka8972

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :) Mój nick na stardoll to Zane97 , pokój znajduje się na górze

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się : )
    modelka-lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się .
    Mam sporo ubrań w szafie i trochę dodatków jest w jednym z pokoi .
    Pusty pokój także jest uwożony .
    Oczywiście obserwatorem jestem.
    Pozdrawiam, Ewcia2344

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokój biały jest. Ubrania są. Zgłaszam się. Wierna obserwatorka, doniczka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się. Najlepsze ubrania mam w dwóch pokojach :)

    MollySu

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    Kurczę baaardzo chciałabym być modelką ;p
    Mam dość dużo ubrań , zaraz zrobię biały pokój i jestem obserwatorem od długiego czasu :D

    Pozdrawiam Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się.
    Mam 56 stron w szafie z ubraniami i 56 z dodatkami :)
    Jestem zapisana w pokoju głównym z całym,białym tłem.

    emo-niunia-

    OdpowiedzUsuń
  12. Zglaszam się.
    Nie mam zbyt wielu ubrań (3 strony) są to w większości ubrania za sm.
    Dodatki (3 strony) : mam ich trochę szczególnie butów :)
    Pokój biały jest :)

    Lgois

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)
    Mam 'biały' pokój z kwadratów, ale normalny też otworzyłam.

    miss_miley_van

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się. Ubrania są w penthousie, 11 pokoju( białym ) i kilka w szafie
    LadyGucci99

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się, co mi szkodzi.
    emma9101

    OdpowiedzUsuń
  16. Hm, warunki spełniam a więc zajrzyj do mnie ; )

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie, nie wiem czy posiadam jakiekolwiek szanse, ale zawsze warto próbować, prawda? Otóż biały pokój posiadam od bardzo dawna. Myślę, że spełniam wszystkie warunki, gdyż moja szafa zawiera obszerną kolekcję Hot Buys'ów ( około 100 ), poza tym ELLE, DKNY, w sumie 80 stron ubrań i 41 dodatków. Gama kolorów jest również dobra, gdyż nie mam żadnych swoich ,,ulubionych odcieni". Jednak nie zmienia to faktu, iż przeważają ubrania czarne. Blog obserwuję od dziś, jednak oglądam go od bardzo dawna i czerpię natchnienie ze stylizacji tu zamieszczonych, za co bardzo dziękuję.

    Mój nick na stardoll to Rammstein1311

    Życzę innym powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :)
    Zaraz zrobię biały pokój :D
    A bloga obserwuje już jakiś czas :P
    sallymac10

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się!Korni1999
    Posiadam kilka stron ubrań i biały pokój:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się ;)
    Ubrania mam w szafie i w 4 innych pokojach ;)
    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się, ubrania w pokoju głównym :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się! Mam biały pokój i fajne ubrania :) Ubrania w szafie. kama22Queen

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się ;) Mam kilkanaście ciekawych ciuszków.
    Marysiasuperkro

    OdpowiedzUsuń
  24. Agaslim :) Obserwuję jako : Agaslim i na stardoll mam taki nick :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się. ♥ daguska008

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście , że się zgłaszam ! :) Bardzo chciałabym tak zostać modelką i zaistnieć na jednej stronie twojego magazynu :)
    WeroniuS

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się !!
    AntyHannahPuppy

    OdpowiedzUsuń
  29. AnnDoll88 trochę mnie zna. Spełniam wszystkie warunki.

    Hannah879

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się.
    Mam 29 stron ubrań oraz 22 strony dodatków.Posiadam biały pokój.
    nata0316

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się :)

    Ubrania można również znaleźć w pokoju znajdującym się obok pokoju głównego :)

    Jenny3452

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się. ^^

    88marionetka88

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłąszam się. Byłam kiedyś modelką na blogu mojej dawnej przyjaciółki. myślę, że idealnie nadam się do tej roboty. ♥ Miss.Jakcosnka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze