środa, 25 lipca 2012

Magazyn AD88 Nr 5. Lipiec 2012

25 komentarzy:

  1. Magazyn świetny! :) Bardzo przydatny! Na prawdę pełen profesjonalizm :), bardzo mi się podoba! Szczególnie nie myślałam, że sofę Basic można tak wspaniale użyć :) Na pewno wykorzystam trochę twoje pomysły i jeszcze raz wezmę się do zmiany swojego apartamentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. siedziałam nad tymi makijażami ale chyba fajnie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę cię obrażać, ale twoje makijaże wyszły masakrycznie...

      Usuń
    2. W istocie nie chcesz mnie obrażać...

      Usuń
  3. Jak zawsze świetny . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wydanie :) Szczególnie spodobały mi się te szufladkowe komody i pomysł na zagospodarowanie sofy z Basics :) Makijaże od Alin cukierek bardzo mi się spodobały jedyne do czego mogłabym się przyczepić to to że jeden był po same brwi ale miał genialne kolory wiec w sumie wychodzi na dobre :) Modelki których wizerunek wykorzystałaś w magazynie były ubrane w genialne ubrania, i świetnie wyglądały, gratuluję im ponieważ sama się nie dostałam. Metamorfoza od WeroniuS była świetna i bardzo mi się spodobała, gratuluję :* Ogółem bardzo fajne wydanie, i można z niego czerpać wiele inspiracji oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo ja ! :DD
    Jestem tam .XD ♥
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny magazyn :) . Szkoda , że nie zdążyłam więcej tych metamorfoz zrobić .. Ale naprawdę świetny magazyn :). Aranżację wnętrz , makijaże te modelki cudne . Jednym słowem to wszystko jest FENOMENALNE ♥
    Z niecierpliwością będę teraz oczekiwać sierpniowego magazynu :*
    Pozdrawiam , całusyy ♥ WeroniuS :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Ś W I E T N Y!!! Kocham to ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie , dziękuję za umieszczenie mnie w magazynie:)Bardzo podobają mi się aranżacje wnętrz:)

    majeczka8972

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bardzo pozytywne uczucia co do twojego magazynu, ale strasznie mi się nie podobają zamieszczone w nim instrukcje do makijażu. W kilku z nich cień aż do brwi itd., ale ty się lepiej na tym znasz niż ja :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh tez nie robie makijazu pod brwi az, makijaze robił ktoś inny, nie ja

      Usuń
  10. Moja reakcja gdy zobaczyłam swoją lalkę w tym magazynie: o boże! + smile na buzi :D Dziękuje bardzo ;)
    Jednak metamorfoza mojej lalki niezbyt mi się podoba.

    Co do makijaży. Są straszne. Nie chce tym nikogo urazić, ale taka jest prawda.
    Ogólnie magazyn świetny.

    OdpowiedzUsuń
  11. To najlepiej komentujcie tak:jeżeli makijaże się podobają napiszcie jeżeli nie to nie oglądajcie ich :)Proste i logiczne:)
    Z pozdrowieniami autorka masakrycznych makijaży.
    ;.;...

    OdpowiedzUsuń
  12. AlinCukierek, powinnaś być przygotowana na takie rzeczy, każdy może wyrazić swoją opinię. Nie nadajesz się do robienia takich rzeczy, gdyż mejkapy sa OKROPNE. OKROPNE.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zrobiłaś ten magazyn? Bardzo bym chciała wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mogę, ale wy macie fantastyczne pomysły. Myślałam, ze to tylko okładka, wchodzę a to prawdziwy profesjonalny magazyn. dziewczyny jesteście wielkie
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł na magazyn .;3 !pełen profesjonalizm.
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcę byc dziewczyną z okładki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze