czwartek, 26 lipca 2012

AnnDoll88 Aranżacje Wnętrz

Szykują się zmiany jeśli chodzi o Magazyn i blog. 
Przy tworzeniu ostatniego numeru nie miałam już tylu chęci i pomysłów co wcześniej, w sumie najbardziej męczące dla mnie były stylizacje - do robienia których no nie oszukujmy się nigdy nie byłam stworzona. Myślę, że nikogo to nie zdziwi jak napiszę teraz, że dekorowanie wnętrz to jest to, co najbardziej kręci mnie na Stardoll. Z tego powodu postanowiłam, że od tej chwili ten blog w 100% poświęcony będzie aranżacjom wnętrz.

Magazyn AD88 też przejdzie metamorfozę i od tej pory nazywać się będzie AnnDoll88 Aranżacje Wnętrz.
Osobiście jestem bardzo zadowolona, że w końcu to robię bo już długo chodziło mi po głowie by wprowadzić takie zmiany. Jestem pewna, że teraz ta strona będzie jakościowo lepsza o 100% bo będę robiła to, co lubię i co naprawdę mnie kręci.

W sprawie prezentów natomiast nic się nie zmienia. Mam nadzieję, że chociaż połowa z was zostanie i nadal będzie śledzić moje poczynania. Z góry przepraszam jeśli ktoś tu wchodził ze względu na stylizacje lub wyczekiwał makijaży (których nie potrafię robić ;p). No to chyba tyle co miałam do napisania, pozostaje tylko zrobić zapowiedź:


Proszę się mnie nie pytać kiedy Magazyn będzie na blogu bo tego nie wiem. Będę go robiła swoim tempem, nie śpiesząc się ale starając by był na wysokim poziomie. Pomyślę też o różnych nowych atrakcjach, które mogłabym wprowadzić na blog, jeśli macie jakieś pomysły to chętnie je poznam.
AD88

12 komentarzy:

  1. Rozumiem twoją decyzję, jeśli chodzi o mnie to nawet lepiej że będą same aranżacje wnętrz bardziej to mnie ciekawi niż stylizacje.Pozdrawiam ewcia2344

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, cieszę się. myślę że to jest też dobry pomysł ze względu na to, że o stylizacjach jest tak dużo blogów a o wnętrzach nie widziałam jeszcze ani jednego

      Usuń
  2. Ok fajnie :) Twoje stylizacje są świetne a wnętrza Cudowne :)Ja oczywiście na twoim blogu zostanę :*

    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm oczywiście jeśli to aranżacja wnętrz to jest to co kochasz to jak najbardziej jestem za tym, trochę szkoda że nie będzie już żadnych stylizacje bo bardzo mi się podobały ale rozumiem to i szanuję :) Oczywiście, że zostanę na twoim blogu i z chęcią oczekuje na kolejne posty!

    Buziaki, sallymac10

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm .. moim zdaniem do dobre zmiany . Na pewno z wielką ciekawości będę oczekiwać nowego , odnowionego magazynu :) . A szczerze powiedziawszy na prawdę jesteś w tych aranżacjach dobra :) . Pozdrawiam serdecznie WeroniuS ♥ :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uważam , że lepiej robić to dla czego możemy poświecić 100% siebie.Twój świat to w tym przypadku aranżacje , ale ktoś inny może bardziej interesować się makijażami.Myślę , że ten blog teraz przejdzie ogromną metamorfozę , świetnie wychodziły Ci makijaże oraz stylizacje , ale zdecydowanie lepiej znasz się na aranżacjach.Ja zostanę i mam nadzieję , że większość obserwatorów też tu pozostanie.Fajnie , by było jednak żeby raz na jakiś czas dodawała jedną stylizację czy coś:)A tak w ogóle czekam na nagłówek:)

    majeczka8972

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie że zdecydowałaś się na taką zmianę, masz race stylizacji na innych blogach jest mnóstwo a aranżacji wnętrz wcale. Mi się bardzo podoba ta zmiana bo twoje aranżacje wnętrz zawsze mnie bardzo inspirowały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda ,że już nie będziesz robić stylizacji.Myślę ,że aranżacje to dobry pomysł,ale i tak uważam ,że w stylizacjach jesteś mistrzem:).
    Korni1999

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro źle się czułaś podczas prowadzenia działu ze stylizacjami na blogu, to jak najbardziej cieszę się, że z tego zrezygnowałaś. Skoro ty tego nie robisz, to nie pomyślałaś o kimś kto może się zająć stylizacjami?
    Pomysłu na atrakcje blogowe nie mam :/

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysl, a zwlaszcza dlatego, ze jestes w tym dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ehh... szkoda ja tam np bardzo lubiłam twoje stylizacje, bo były, były... odjebane! ;D Inaczej tego się nie da nazwać, jako jedyna z nielicznych dbałaś o każdy szczegół. Oczywiście też lubię aranżacje, no ale szkoda. Szkoda też makijaży... no ale trudno! Czekam z niecierpliwością na twoje nowe dzieła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze