wtorek, 22 maja 2012

Zielono



16 komentarzy:

  1. Ooo nowa fryzurka :)
    Ładna stylizacja, ta spódniczka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie tak jak Lgois. : D
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja, a spódniczka dodaje jej uroku i świerzości :)
    Niezwykle ciekawa i oryginalna fryzurka, ale chyba bardziej podobasz mi się w zwykłych ^^
    sylwia834

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka stylizacja. Podoba mi si, ale ta fryzura nie przypadła mi do gustu...

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się , jest okropnie.
    Olcia73

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie powiedziałabym, że zielono, raczej miętowo. Podoba mi się średnio, w tym : fryzura mogłaby być inna. Torebkę wykonałaś pomysłowo, to chyba taka jedyna uwaga. Nie jest źle :)

    Hannah879

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna fryzurka :) podoba mi się dobranie różnych drobiazgów do torebki :D kiedy będzie magazyn ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w czerwcu. a dokładnej daty nikt nie zna :D

      Usuń
  9. Fajnie, bardzo ładnie. Podoba mi się :)
    kat145

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie!Fajna spódnica:)

    majeczka8972

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze