niedziela, 20 maja 2012

Sprawy organizacyjne

Kwestia magazynu
Nie będę wymieniać co mi się nie podobało, by nikogo nie urazić. Ale gdzie tekst był ok to reszta pozostawiała wiele do życzenia, a  z kolei tam gdzie graficznie wyglądało to ładnie teksty mnie rozwalały ( i to w negatywnym tego słowa znaczeniu). Wychodzę z założenia, że jeśli chce się dostać coś za coś to wtedy daje sie z siebie wszystko. No a tu wyszło wręcz odwrotnie. Myślałam też, że zgłaszające się osoby będą miały jakieś wyobrażenie o tym jak mniej więcej wyglądać mają strony; domyślą się tego po obejrzeniu wydań, które już wyszły. Rozumiem też, że każdy ma swój własny, indywidualny styl i ciężko by było  narzucić wam taki, jaki mam ja.  Nie miejcie mi tego za złe, nikogo nie wybrałam. Ten numer wykonam sama, Kamil dośle mi makijaże i tyle. A od lipca nie wiem czy co miesiąc będzie ukazywał się magazyn.

Kwestia prezentów
Bardzo często się zdarza, że osoby zgłaszające się pod postami po prezent, pewnie obserwują mój blog - ale no nie da się tego sprawdzić; albo obserwują prywatnie albo wgl nic nie można obejrzeć na ich profilu i przez to niestety tracą możliwość wygrania czegokolwiek lub zostania covergirl magazynu.

+ jeszcze coś - wygląd bloga jest tymczasowy, czekam na nagłówek.

14 komentarzy:

  1. Już skończył się termin składania prac? Oj, szkoda. Zapomniałam wcześniej zalinkować swoją stronę. Mogłabym dodać ją jeszcze teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz tu dodać pod tym postem, chętnie zobaczę. jakby co nabór cały czas otwarty

      Usuń
    2. Może nie jest ona idealna, ale uważam, ze nie wyszła najgorzej. Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś Ty, Karolino rozpatrzyła mój artykuł. Zapewniam, że stać mnie na jeszcze więcej.
      http://tinypic.com/view.php?pic=2z733mf&s=6

      olga03

      Usuń
  2. Szkoda ,że magazyn nie będzie "wydawany" co miesiąc:(

    majeczka8972

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh szkoda :( ale rozumiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mam na uwadze cały czas to że się starałaś i inne osoby też. Jeśli sie zgodzisz chętnie wykorzystam twoją medoll do stylizacji w magazynie?

      Usuń
    2. Ale nie tłumacz się rozumiem wszystko :) Pewnie że się zgodzę :) To byłby dla mnie zaszczyt ;D

      Usuń
  4. Szkoda ,że mi się nie udało . Ale rozumiem nie każdy ma talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, ale cóż nikt nie był aż taki dobry. Rozumiem :)
    kusia109

    OdpowiedzUsuń
  6. ciężko jest znaleźć tą odpowiednią osobę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabym zaprojektować Ci stronę, oczywiście. :) Zechciałabyś ją w ogóle obejrzeć?

    OdpowiedzUsuń
  9. No, więc jeśli nie chcesz, nie akceptuj, a mianowicie- mogłabyś chociaż obejrzeć, przeczytać :)
    Dodam, że ImageShack bardzo zniekształcił moje prace, po wykonaniu mają lepszą jakość itp. Jeśli chcesz zobaczyć je pełne, kliknij lupę na zdjęciu, będzie oryginalna jakość i rozmiar. Są podpisane, na razie, mogę w nich coś jeszcze zmienić w razie zastrzeżeń.

    Wersja 1 / Bez obrazów : http://imageshack.us/photo/my-images/59/dlaad88.png/
    Wersja 2/ Ze zdjęciem : http://imageshack.us/photo/my-images/641/dlaad882.png/
    Wersja 3/ Samo tło: http://imageshack.us/photo/my-images/546/tlodlaad881.png/


    Jeśli chcesz odpisz tutaj, może odczytam. No, to tyle z mojej strony :) P.S. Podoba mi się obecny wystrój bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 Strona 'Summer Style'
    Mam nadzieję, że poprzednia wersja w komentarzu u góry Ci się spodobała, bo ta jest.. zupełnie inna.
    Załączam także tło, jakby tekst się nie spodobał, możesz wstawić co innego. Standardowo, powiększ lupą byś uzyskała pełnowymiarowy.

    STRONA DO MAGAZYNU:

    http://imageshack.us/photo/my-images/689/stronamagazynu.png/

    TŁO:

    http://imageshack.us/photo/my-images/16/46986321.png/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze