środa, 30 maja 2012

Stylizacja



16 komentarzy:

  1. Oh..pięknie ! The best włosy !:D
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się i stylizacja i włosy. Dziewczęco, zwiewnie... I love it <3

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, ale cudowna :) I love you :)
    kat145

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał,przepiękna stylizacja!Skąd ty bierzesz pomysły na takie super stylizacje?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne *o* i te włosy!
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  6. Te włosy są cudowne a stylizacja genialna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja i włosy *-*
    ForrestWiku

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie jest prześliczne, to twój projekt włosów? Są świetne.
    Co do stylizacji to na początku nie byłam przekonana do tej kamizelki ale patrząc na twoją stylizacje jestem nią zachwycona!
    sylwia834

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że lepszym zastosowanie w tej stylizacji była by biała bluzka, no ale to już zależy od gustu :)
    Ogólnie stylizacja bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna fryzura i stylizacja. ; ))
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah, jakie włoski *_* Ślicznie Ci w nich ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna fryzurka *_* Fajna stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG!!! Jedna z najśliczniejszych stylizacji jakie widziałam! *.*
    Jest boska! <3

    Przepiękna fryzura!!!!! :*

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  14. super fryzurka :) a stylizacja jeszcze lepsza :) wszystko pasuje do siebie :D moim zdaniem najładniejsze są butki ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Boska stylizacja, naprawdę jestem nią zachwycona ! Skąd jest bluzeczka i kamizelka?
    asiab66

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze