niedziela, 27 maja 2012

(:


 
 Coś nowego - by nie wiało nudą na blogu. PIMP MY BAG :)
Na pierwszy rzut poszła kurczaczkowo-żółta torba z Killah, którą tak naprawdę rzadko używam. Lubicie ją? Jest nawet ładna ale ten kolorek powoduje to, że nie do wszystkiego pasuje. + Co tam u mnie - Zdecydowałam, że nie będę już torciarą na Uzależnionych. Ale wszystkim polecam, jeśli lubicie czytać o nowościach i brać udział w konkursach; blog się zmienił to trzeba przyznać ale to nadal jeden z najbardziej popularnych stron o Stardoll.

12 komentarzy:

  1. Raz o torebkach, a raz o UZ. Torebki są ok ;) Nie posiadam ich, ale może kupię...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się ta torba podoba , ale z innymi dodatkami miałam ja zrobione:)

    majeczka8972

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam jej w swojej szafie.
    A dlaczego odeszłaś,jeśli można spytać?
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebeczka całkiem fajna :3
    Pozdrawiam
    nata0316

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm ładne torebki każda cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł :) Pięknie wyszło :)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam tę torebkę ;). Fajna jest, ale chyba jeszcze nie użyłam jej do żadnej stylizacji..

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka całkiem fajna, ale żeczywiście nie do wszystkiego pasuje...
    kat145

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłoweee. : P
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się w torbce kolor jej :D jest bardzo żywy i pasuje w sam raz na lato
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze