niedziela, 13 maja 2012

stylizacja + prezent

Niebiesko, letnio i miło - tak mi się przynajmniej wydaję. 


----PREZENT----
A w prezencie dzisiaj dla jednego szczęśliwca mam:

Dla ścisłości powtórzę zasady, które obowiązują zawsze. Aby mieć możliwość wygrania naszyjnika należy skomentować post i pierwszy warunek konieczny - podpisać się nickiem ze Stardoll, drugi warunek konieczny - być obserwatorem bloga.
Dla osoby, którą wskażę w następnym poście wystawię naszyjnik za 2sd i zarezerwuję i będzie on do odebrania w moim sb przez 4 dni (czyli aż nie zostanie automatycznie wycofany ze sprzedaży) po tym czasie nagroda przepada.

45 komentarzy:

  1. Ciągle używasz tą piękną sukienkę, ciekawie jej wykorzystujesz :)
    Bardzo fajnie, że dałaś te bransoletki na butów, jest genialne

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna styliacja. Podoba mi się połączenie złota z błękitem. Wspaniale przyozdobiłaś buty :)
    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na twoją stylizacje i medoll aż zatęskniłam za latem i ciepłem ;) Mam nadzieję, że już za niedługo bd można ubierać się tak letnio nie tylko na stardoll ;)
    Ładna stylizacja, urocza sukienka, z którą można zrobić wiele ciekawych stylizacji, jak właśnie pokazałaś ;) Posumowując, wyszło ci zdecydowanie na PLUS ;D
    a i oczywiście zgłaszam się, naszyjnik jest za śliczny żeby tego nie zrobić ;)
    asiab66

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm jak ładnie, tak słodko :)
    Lgois

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja!
    LadyGucci99

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. A stylizacja jest genialna, podoba mi się zastosowanie bransoletek na nogach i masz wprost śliczny naszyjnik ;) Bardzo ładnie wykorzystujesz tą sukienkę. Wszystko do siebie pasuję, wszystko jest zgrane ze sobą tylko pozazdrościć śliczna stylizacja :D

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta sukienka jest po prostu śliczna! Strasznie mi się podoba, ale nie mam jej w swojej szafie :(

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci tej sukienki i nie dziwię się, że dość często ją wykorzystujesz. Buty świetnie pasuje. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  11. zg się na konto pokylod

    :D

    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wgl cię nie biorę pod uwagę w żadnym konkursie ani prezentach bo mnie obrażałeś. Bye

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  12. Śliczna asymetryczna bluzeczka w połączeniu z tym boskim naszyjnikiem DKNY wygląda świetnie! Bransoletki na nogach to ciekawy pomysł ;) Bardzo udana stylizacja, moim zdaniem o niebo lepsza od poprzedniej ;]
    Zgłaszam się ;)
    sylwia834

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ten kolor skóry, choć niektórym wydaje się "dziwny". Cała stylizacja jest bardzo ciekawa i urzekająca. Buty są wspaniałe, a naszyjnik idealnie pasuje. Podoba mi się.
    Zgłaszam się :)
    olga03

    OdpowiedzUsuń
  14. W tej stylizacji jest wszystko idealne, niczego nie brakuje i nie jest też za bardzo przesadzone. Podziwiam cię za kreatywność i wyobraźnię :)
    kat145

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja, taka... śnieżna.
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze ślicznie strasznie podoba mi się ta sukienka

    majeczka8972

    OdpowiedzUsuń
  17. Boska stylizacja, kocham te buty i naszyjnik ;)) Zgłaszam się do nagrody.

    Missmalinka21

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna sukienka :)

    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG!!! Boska!!!! :D Śliczna stylizacja :)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh..zemdleje cudna stylizacja . :) Jedna z twoich lepszych . zg sie z chęcią przygarnę naszyjnik ;*
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś mi w tej stylizacji nie pasuje i jest to chyba torebka. Ogólnie jest dobrze.

    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna stylizacja. Mogłoby się wydawać, że taka tunika nie będzie pasować do krótkich spodenek, a tu proszę taka niespodzianka! Normalnie mnie tym ujęłaś :3 Fajny jest też sposób w jaki połączyłaś ze sobą dwa wisiorki. Torebka w odcieniu złotym - kolejny atut tego outfitu.
    Ale, aby nie było zbyt słodko, odjęłabym trochę niebieskiego. Może nie w samej stylizacji, lecz w tle. Błękitny, jasne fajny odcień - jednak nie przesadzajmy z jego ilością :D Ja zapisałabym moją lalkę w innym otoczeniu, bo teraz wszystko się troszeczkę zlewa.
    Mimo to całość na plus!

    miss_miley_van

    OdpowiedzUsuń
  23. A do tej stylizacji to nie mam zastrzeżeń :). Ładnie dobrane kolory. Bardzo mi się podoba.

    Av_PL (obserwuję jako Czeko)

    OdpowiedzUsuń
  24. miło, fajnie i niebiesko !
    ColourGirl96

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie no mega . Uwielbiam takie stylizacje , plus za za bransoletki na butach.
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie dobrana torebka. Wszystko ok - poza błyszczykiem na ustach - jest go za dużo. co do naszyjnika - piękny!

    doniczka.
    Pozdrawiam ciepło w te chłodne dni...

    OdpowiedzUsuń
  27. ładna stylizacja :D podoba mi się sukienka i naszyjnik :D jest boski :) a co do naszyjnika do wygrania bardzo mi zależy na nim :D
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Niebiesko, aż miło ;)Fajnie dobrany naszyjnik do torebki i fajnie dobrane buty do sukienki.
    Pozdrawiam :)
    kusia109

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka jest bardzo ładna,a naszyjnik The Best. Niestety szkoda,że nie można go już kupić ;(
    Zgłaszam się
    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna stylizacja ♥.♥
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  32. stylizacja jest ładna : )

    xcrayzolkax

    OdpowiedzUsuń
  33. Ohoho. Jaka piękność *__*
    Ładny naszyjnik
    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładna stylizacja.

    Zgł się do hmm... loterii?

    MissDirtyFresh

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze