piątek, 11 maja 2012

:)



21 komentarzy:

  1. ciekawie, ciekawie :) reklama bazarku :)) możę wpadnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie wyszło jak reklama ;p ale nie to miałam na celu akurat była w tym pokoju i ceny widać

      Usuń
  2. jakoś nie za bardzo lubię takich słodkich stylizacji ale jak tobie się podoba to Ok. :D
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka stylizacja Karolino :)
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm bardzo fajna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie wygladają te kwiaty pod sukienką i na ramionach ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta stylizacja nie jest najlepsza, ale wzrok to ona przyciąga ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Średnio mi się podoba, ale nie jest źle ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się ona nie podoba.Jakoś mi nie pasuje do ciebie:)Ale możee na kimś innym by wyglądała dobrze:)

    majeczka8972

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się nie podoba. Jakoś nie lubię tej sukienki, ma taki kolor, że z wszystkim się gryzie.
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Troszkę buty nie pasują moim zdaniem, ale duży plus za umieszczenie kwiatków pod tuniką.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta stylizacja nie przypadła mi do gustu, ale cenię twój pomysł na dodanie do stroju kwiatów ;)

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  12. W stylizacji jest za dużo kwiatków, i troszkę buty nie pasuję. I jeszcze co do kwiatków to kolorystycznie nie pasują do reszty.
    kat145

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja taka ehe , może być :3 , ale co do innych screenów to nie rozumiem przekazu ? reklama bazaarku ?

    OdpowiedzUsuń
  14. supcio :) podoba mi się sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie ;) kocham niebieski kolorek

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za tą sukienką, ale u ciebie wszystko ładnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna, zmieniłabym tylko buty
    sunflower

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze