sobota, 5 maja 2012

Magazyn AD88 Nr. 3


------
Wkrótce casting na redaktora do Magazynu. 

39 komentarzy:

  1. Kocham twoje magazyny :> Zgłaszam się do zostania dziewczyną z okładki ;)

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  2. magazyn pierwsza klasa ! świetny. Bardzo kreatywny
    Pozdrawiam ColourGirl96

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzę by być dziewczyną z okładki :)

    WiktoriaAvril

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się do zostania dziewczyną z okładki :) Najbardziej spodobał mi się artykuł o urządzaniu jadalni.
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Magazyn był bardzo ciekawy. Najbardziej spodobały mi się inspiracje na apartament i chyba ją znalazłam :D Dziękuję za takie zdjęcia. Zgłaszam się do dziewczyny z okładki.

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się na okładkę !:D

    anetka9995; 3

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetny magazyn, wdać w nim bardzo duży wkład pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zg lollipop-ice7 / kamii_xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Doll na okładce, mięta, apartament, tekst- me gusta ♥

    Zgłaszam się!
    XSaraXPaxtonX

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się na dziewczynę z okładki, magazyn bardzo fajny.
    gwiazda3000

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny numer, najbardziej podobają mi się 3 pomysły na 1 rzecz i własne ozdoby:)
    pozdrawiam, sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym zostać dziewczyną z okładki ;3 Co do magazynu to bardzo fajny,pozdrawiam :*

    nata0316 ( nie chce mi się logować xd )

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny!nie umiem powiedziec co mi sie w nim najbardziej podobalo caly byl swietny;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ło świetny . Czekam na następny numer !
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielbię ten magazyn. ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę świetny magazyn. Uwielbiam czytać o twoich radach i pomysłach .:)
    Pozdrawiam, ewcia2344

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się na dziewczynę z okładki :)

    JagoodaAngel

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam czytać Twój magazyn :). Jest świetnie i profesjonalnie zrobiony :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Łał!No oczywiście , że jest lepszy! Z magazynu na magazyn coraz lepiej!Śliczny makijaż , a sesja z klijo28 była na prawdę nie zwykła!Chciałabym znaleźć się na okładce czerwcowego magazynu i mieć sesję:)zgłaszam się:)

    majeczka8972

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle magazyn genialny ! Najbardziej podobają mi się pomysły na jadalnie, są bardzo oryginalne !

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię Twój magazyn :)
    Chciałabym się zgłosić na Covergirl następnego numeru

    zoyeczka

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne ! Chyba najlepsza z twoich gazetek ! ;*
    Zg się na covergirl twojej gazetki . Zależy mi na tym.
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  23. Gazetka cudowna, jest co poczytać, jest wiele inspiracji.
    Bardzo ładny styl prowadzenia, po prostu Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Magazayn jak zwykle pełen inspiracji ; )

    Oczywiście chciałabym zostac dziewczyną z okładki : )

    xcrayzolkax

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie, czytelnie, ciekawie. Podoba mi się ,,miejsce dla kici''.

    Dziewczyną z okładki być - marzenie :) heh.

    OdpowiedzUsuń
  26. no magazyn jak zwykle udany . :D
    Dziewczyna z okładkii ... mmmm x DD
    oczywiście chciałabym nią zostać . :*
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  27. Oglądam każdy magazyn i następne są coraz lepsze :)
    Bardzo mi się spodobał.

    Zgłaszam się na dziewczynę z okładki.
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałabym zostać dziewczyną z okładki! :D


    emo-niunia-

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo chciałabym zostać dziewczyną z okładki!!! :D

    Grzywka00

    P.S. Super magazyn :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja także chciałabym spróbować na osobę z okładki :)

    A co do magazynu - jest coraz lepszy!

    miss_miley_van

    OdpowiedzUsuń
  31. magazyn jest świetny ! zawsze zaskakuje mnie czymś innym :D
    zgłaszam się by być na okładce :3
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialny magazyn! Tak jak wszystkie poprzednie! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. OMG! Jestem na okładce! Wchodzę i tu ja na okładce. Coś niesamowitego! Bardzo dziękuję za umieszczenie ;-) klijo28

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się by być na okładce! magazyny super i ogólnie.

    sweetXP

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się na cg magazynu ;)

    Marysiasuperkro

    OdpowiedzUsuń
  36. chciałabym zostać tą dziewczyną z okładki

    Saritka1998

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się do
    covergirl okładki
    strzadala

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze