sobota, 5 maja 2012

400 obserwatorów = 400sd do zgarnięcia i nie tylko!

Bardzo cieszy mnie fakt, że jest nas tu coraz więcej i więcej i dobiliśmy do okrągłej sumki obserwatorów - 400. Z tej okazji do rozdania mam:
  • 400sd 
oraz cztery nagrody rzeczowe:  
  • Bluzeczkę Stylein - Fairford
  • Buty Cavalli - Ankle Starp Heels
  • Pasek LE - Gold Karat Rose Belt 
  • Buty ELLE - Contrast Heel Boots
Zasady takie same jak zawsze w prezentach, trzeba skomentować i napisać, które nagrody się wybiera + oczywiście obserwować blog.  Jak widać zwycięzców będzie 5. POWODZENIA! I teraz czekamy aż dobijemy do  500 obserwatorów! ;) Wyniki w niedzielę wieczorkiem.
 

77 komentarzy:

  1. Ja najbardziej chcialabym 400sd.
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  2. zg sie . chce buty elle
    klaudiamikos

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo już 400 obserwatorów ? :D Szybko :) ale nie dziwię się, bo blog jest cudowny !
    Zgłaszam się.
    Lgois :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zg się :)
    Najbardziej chciałabym 400sd i Bluzeczkę Stylein lub buty ELLE :)
    kusia109

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się . :)
    i najbardziej zależy mi na butach Cavalli .

    VeraDolls13

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się
    chciałabym 400sd
    oliwka7112

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 400 obserwatorów, nie ma się co dziwić- blog jest świetny :)
    Zgłaszam się.
    Chciałabym 400 sd lub buty Cavalli.
    ForrestWiku

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję okrągłej sumki :)
    Zgłaszam się
    Chciałabym 400sd,bluzeczkę Stylein lub pasek Le
    Jesscelina

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się.
    Wybieram 400sd, buty z Elle, albo bluzkę Stylein.
    Gratuluję!
    olga03

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)

    Chciałbym wygrać 400 sd albo buty z Elle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się :)
    chciałabym wygrać 400sd lub Bluzeczkę Stylein - Fairford
    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się
    Chciałabym wygrać pasek z Limited Edition.
    zoyeczka

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się, nie mam faworyta w tych nagrodach ;3
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się.
    Chciałabym 400 sd lub bluzeczkę Stylein - Fairford :)

    Miłego dnia, Missmalinka21

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)

    Chciałabym bluzeczkę

    Av_PL (obserwuję jako Czeko)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zg sie chcialabym 400 sd !!
    WeroniuS
    ps; obserwuje blog jako weroniak krupa ! POzdrawiam karolaa ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się:)

    Chciałabym 400sd lub bluzkę :)


    majeczka8972

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się .
    Oj jak bym chciałą coś wygrać . Najlepeij 400 sd lub buty ELLE lub LE .:) . MOże mi się poszczęści.
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się.
    Chciałabym 400sd lub buty Cavalli
    Smuack :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Love them all.
    I want 400sd and le gold karat rose pin and stylien Fairford! *-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Zg się :) Chciałabym 400 sd :)

    Grzywka00

    Super nagłówek :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę chciałbym 400sd.

    ellmay08

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się (:
    lollipop-ice7

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju , ale fajnie, ciekawe kiedy będzie nas 2 razy więcej hehe ;)
    zgłaszam się ColourGirl96

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję tylu obserwatorów ! Zasłużyłaś na to :) Chciałabym 400 sd, ale że nie będę ss przez najbliższy okres czasu dlatego chciałabym wygrac buty Elle :)

    stacybutter

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się
    Gratulacje 400 obserwatorów (:
    Świetne nagrody, będę zadowolona z każdej z nich.

    maja_kesha

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję i zazdroszczę. :) - blog świetny więc na to zasłużyłaś.

    A co do loterii to chciałabym 400 sd najbardziej, ale jak wygram co innego to też się będę cieszyła. :)

    Pozdrawiam, Domi_88

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się :)
    Wszystkie nagrody mi się podobają :>

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  30. To fajnie że tak dużo osób obserwuje bloga :)
    Ja bym mogła dostać co kolwiek - bluzkę np.
    ewcia2344

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgł♥aszam się.
    Chciałabym sd lub bluzkę.

    nata0316

    OdpowiedzUsuń
  32. Zg się.
    Interesuję mnie bluzka, buty ELLE i oczywiście sd.;)

    OlussSia_24

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się do konkursu pod nickiem 88marionetka88.
    Nagrody są bardzo ciekawe, wybieram 400SD, ponieważ przyda mi się do wyremontowania nowego pokoju (lub pokoi z tak dużą sumą).

    Życzę innym powodzenia.
    Pozdrawiam 88marionetka88 :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się . i oby do kolejnej takiej sumki. :D
    najbardziej bym chciała mieć bluzkę i obydwie pary butów ale tymi dwoma nagrodami także bym nie pogardziła. x DD
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  36. Kaska oczywiście :D Jestem bardzo ale to bardzo zainteresowana bluzeczką z Fairford która jest mi potrzebna ,butki z ELLE które są cudne oraz paseczek z LE który jest w prost prześliczny . Mam dzisiaj dobry humor ( jak widać ) :P Co tu więcej dodać , po prosty te rzeczy to WYGODA !! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tej radości zapomniałam się podpiasać
      xxlena4444xx :D

      Usuń
  37. Bardzo zależy mi na sd lub czarnych butach ELLE :) Gratulacje dużej ilości czytelników : )

    modelka-lili

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się, najbardziej chciałabym 400sd, ale nagrodami rzeczowymi również nie pogardzę ;).
    Gratuluję 400-stu obserwatorów i chciałabym, by blog osiągnął co najmniej 10 razy tylu.

    _Domcia_146

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow już jest nas tak dużo :) Najbardziej chciałabym sd lub bluzeczkę stylein, buty cavaii, buty elle, pasek z le. w takiej kolejnosci od najbardziej chcianego do najmniej :))

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się :) fajnie było by mieć o 400 sd więcej, albo wzbogacić szafę o pasek z LE :P
    PogodnaAsina97

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się
    obserwuję
    400 sd :D


    emo-niunia-

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam się.
    400sd to spora sumka i pewnie każda z nas chciałaby je dostać.
    Podobaja mi się również obydwie pary butków.:)

    madzasta

    OdpowiedzUsuń
  43. zglaszam się
    Już nas tak dużo to super: )
    mnie podoba się ta bluzeczka i suma 400sd

    OdpowiedzUsuń
  44. Nawet nie zauważyłam kiedy te 400 wybiło ;p Gratuluję :)
    Zgłaszam się.
    Interesują mnie 400 sd (;o) i butki ELLE.
    klaudynka016
    (obserwuję bloga)

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam się :) Mam już bluzkę Stylein oraz buty ELLE.

    WiktoriaAvril

    OdpowiedzUsuń
  46. zgłaszam się :)

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się :)
    wszystkie nagrody są fajne, więc trudno wybrać :)
    obojętnie co :)

    asiab66

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się :)
    Wszystko fajne, najbardziej jednak interesują mnie stardolary ^^
    sylwia834

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się. Nagrody są super lecz ostatnio z kasą troche krucho to wolałbym sd lecz bardzo fajne jest bluzeczka ze Stylien. Hehe. Pozdrawiam. :)

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się, szczerze mówiąc to cokolwiek, nie wygrałam nigdy loterii, więc z wszystkiego bym się cieszyła.:)
    .oOJasiaOo.

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się. Każda rzecz mi się podoba i z każdej byłabym uradowana. :)

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  52. zgłaszam się

    chciałabym dostac buty (nr 2) bądź 400sd

    sampsonek12

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się .

    Chciałabym nr. 3 i 4 .

    Oktusia1

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się, podoba mi się bluzka i buty Just Cavalli oraz 400 sd.

    Kara2411

    OdpowiedzUsuń
  55. zg.
    Wszystko mi się podoba ; )
    Kara0216

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się.
    400 sd lub złoty pasek ♥
    XSaraXPaxtonX

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję i zgłaszam się
    najbardziej chciałabym sd i buty z Elle, ale wszystko mi się podoba;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się. Już dobiliśmy aż do tylu ? :o

    Fajnie by było zgarnąć te 400 sd, pasek LE lub buty ELLE.

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się!

    MichowskaEmilia

    OdpowiedzUsuń
  60. zgłaszam się

    interesuje mnie 400 sd oraz buty ELLE :)

    xcrayzolkax

    OdpowiedzUsuń
  61. mnie także interesi 400sd ;D

    OdpowiedzUsuń
  62. zgłaszam się ;] obojętna mi jest która nagroda bo wszystkie są nieziemskie ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się .
    Mnie również obojętnie jest jaka to będzie nagroda .

    nick; dagmaaraa

    OdpowiedzUsuń
  64. Zg. się :)
    Ja bym chciała buty ELLE lub 400sd :)

    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  65. zgłaszam się :)
    BlackPinkdoda

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgł się :)

    Chciałabym pasek LE albo 400 sd.

    miss_miley_van

    OdpowiedzUsuń
  67. Dziś się dodałam . Zg się , i chciałabym dostać pasek LE lub 400 sd :) .

    Shenae.annie

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziś się dodałam . Zg się , i chciałabym dostać pasek LE lub 400 sd :) .

    Shenae.annie

    OdpowiedzUsuń
  69. zgłaszam się
    sellena888

    OdpowiedzUsuń
  70. zgłaszam się, bluzeczka urocza ;)

    sweetxp

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgł się

    Zależy mi na 400SD i bluzeczce *-*

    MissDirtyFresh

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze