czwartek, 26 kwietnia 2012

PREZENTY - LE + SD

Dzisiaj mam urodziny i jak już wcześniej wspomniałam będziecie mieć możliwość zdobycia paru myślę, że  fajnych rzeczy. Oto one:


|Wystarczy wpisać swój stardollowy nick w komentarzu i oczywiście obserwować blog!!! Jeśli nie interesują was wszystkie numerki, to wystarczy wpisać które byście chcieli| POWODZENIA!

EDIT: WYNIKI: 
1- asiab66
2- hmmmlaura
3- Rose4400
4- Jesscelina
5- Venus_girl_pama
Rzeczy do odebrania w moim SB!
6- WiktoriaAvril
Wystaw coś za 100sd+prowizja i koniecznie zarezerwuj dla mnie!

53 komentarze:

  1. Zgłaszam się! Interesują mnie wszystkie numerki oprócz 4 ponieważ tą sukienkę już mam. ;)

    izzymalizzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Karolino ! Życzę Ci wszystkiego najlepszego, spełnienia najskrytszych marzeń, wielu sukcesów i duuuużo szczęścia !!!
    -----------------Sto Lat!----------------
    Zgłaszam się !
    Interesują mnie wszystkie numerki :)
    Lgois.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego najlepszego , zdrowia , szczęścia , spełnienia marzeń i tego abyś jak najdłużej została na stardoll.com i pisała dla nas na tym blogu . ; )
      _________________
      Zgłaszam się !
      angie.pangie
      interesują mnie nr. 1,5 i 6 . :)

      Usuń
  3. Zgłaszam się i oczywiście - wszystkiego najlepszego :3
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się. Najbardziej chciałabym 1, 2 i 5, ale z innych też się ucieszę ;P

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego ; )
    zgłaszam się
    Dodaola
    obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam nic, więc z wszystkiego się ucieszę.;D

    OlussSia_24

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam sie

    100000000000000000000000000Lat ablo i więcej

    numerki to
    1
    5
    6
    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszego!!!!! Spełnienia marzeń, i wytrwałości w prowadzeniu blogów, jak i swoim własnym życiu!
    ____________________________________________________________

    Zgłaszam się.
    + interesują mnie numerki: 1,2,5,6

    Domi_88

    OdpowiedzUsuń
  9. Zg się :)
    Interesują mnie wszystkie numerki, oprócz nr. 3 bo mam tą kurtkę.
    Spełnienia marzeń i Wszystkiego co najlepsze! :)
    kusia109

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego :)
    Obserwuję bloga,najbardziej zależy mi na 1 :)

    emo-niunia-

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego i dużo zdrowia :*

    WiktoriaAvril

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam
    Wszystkiego najlepszego!!
    oliwka7112

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Karolino ;)
    z przyjemnością zgłaszam się ;)
    bardzo bym chciała byś rozpatrzyła dla mnie numerek 1
    ewentualnie 6 ;)
    Wstępnie Wszystkiego Najlepszego i dużo zdrowia, a i tak rozwinę się na gadu :*
    Joasia JessssLove

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :) Mam 2,3 i 4 :P
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego!!
    Najbardziej interesują mnie numerki 1,2,5,6 ;)
    sylwia834

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego! ;*
    Dużo zdrówka i miłości,
    Mocy śmiechu i słodkości,
    Mało smutku oraz łez
    Pełni szczęścia jeśli chcesz.
    __________________________________________________
    Zgłaszam się!

    MichowskaEmilia

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszegooo !! :**
    Zgłaszam się.
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  18. Droga Karolinko:
    W dniu twoich urodzin gorące życzenia
    wiele uśmiechu i powodzenia,
    niech Cię nie trapią żadne zmartwienia
    i niech się spełnią wszystkie marzenia :*
    _______________
    Interesują mnie numerki 2 i 6 ;)
    Lola1550

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego naj, sto latek, spełnienia marzeń i ogromnej ilości prezentów!
    ______________________________________________
    zgłaszam się
    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  20. Venus_girl_pama

    Wszystkiego naj naj ;)

    interesuje mnie nr.5

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo zdrowia, szczęścia i radości ;-) A co do loterii to mam numer 2, a najbardziej chciałabym numer 1. klijo28

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana! Które to urodzinki? Duża już jesteś! ;) Życzę Ci symboliczne 100 lat i dużo zdrówka bo to najważniejsze chyba ; )

    Co do loterii, to najbardziej ciekawią mnie nagrody 1 and 6

    Powodzenia!

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  23. Sto lat Karolino !!! Wszystkiego najlepszego w tym dniu , szczęścia , radości oraz zdrowia i abyś długo żyła :)

    PS. i dużo miłości ... :*
    Życzę tobie
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i interesują mnie nagrody nr 1,4 i 6 :)
      wybierz dobrze zwycięzców :-D

      Usuń
  24. Sto lat! A i interesują mnie nagrody wszystkie oprócz 3 i 4 bo już mam = )



    majeczka8972

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego! Interesują mnie wszystkie numerki ale najbardziej 1.

    Jesscelina

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego. Szczęścia i słodyczy tego ci Rose4400 życzy :)

    Mam numerki 3 i 4,a poza tym interesują mnie wszystkie .

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego!!! :)


    zgłaszam się, interesuję mnie numery 1,5 i 6

    Av_PL (obserwuję jako Czeko)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z bukietem róż nie mogę przyjść
    by złożyć Ci życzenia
    Lecz w słowach mych jest taka myśl
    niech się spełnią Twe marzenia
    Dużo sukcesów oraz radości
    Dużo uśmiechów i spełnienia marzeń
    moc słodyczy w Dniu Urodzin, życzy Madzialena :))

    OdpowiedzUsuń
  29. oo! Jedank zdąże Ci złożyć życzenie. Zrobię to ponownie ;)
    Karolino życze Ci wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, dużo przezentow, wysokich ocen, szerokiego uśmiechu i jeszcze wielu osiągnięć i sukcesów.
    Interesują mnie dwa numery: 1 i 6.
    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś słodka jak cukierek, jesteś ciepła jak sweterek, jesteś mila jak misiaczek, jesteś mała jak robaczek. Wszystko razem złóż do kupy - kawał z Ciebie niezłej dupy...

    Najlepszego Kochana! :*

    Chciałabym numerek 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego najlepszego, Karolino!
    Życzę Ci tego, aby Twoje marzenia, nawet te najskrytsze się spełniły. :)

    Interesuje mnie numerek 1,6

    sampsonek12

    OdpowiedzUsuń
  32. 2 oraz 6. :)

    Miłego dnia... :]

    OdpowiedzUsuń
  33. Nick:
    Ellvife

    Mi jest obojetnie co wygram :)
    ale.., bardzo mi sie podobaja 2, 4 i 6 :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego Karolino :) Zdrówka przede wszystkim. I wszystkiego, czego Ci się zamarzy ... :* Miłego dnia.
    Co do loterii, zgłaszam się, interesują mnie numery: 2,5,6.

    Missmalinka21

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego naj :********

    A co do loterii interesuje mnie numerek 1 i 6 :)

    modelka-lili

    OdpowiedzUsuń
  36. Też mam dzisiaj urodziny !!!
    Oczywiście życzę Ci wszystkiego najlepszego :D

    asiab66

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego najlepszego!!! ^^
    Zgłaszam się, interesuję mnie numery 4,5 i 6


    MissCaterpillar

    OdpowiedzUsuń
  38. Sto lat Karolino :*

    1,2,5,6 - numerki, które mnie interesują.

    miss_miley_van

    OdpowiedzUsuń
  39. STO LAT, STO LAT NIECH ŻYJE, ŻYJE NAM... KAROLINA!!!
    Oczywiście się zgłaszam. ;* Buziaczki Kochanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. Zg sie !
    MOj nick to :
    WeroniuS
    Obserwuje blog jako weornika krupa
    Interesuje mnie 1,2,,5,6

    OdpowiedzUsuń
  41. STO LAT !:)
    zgłaszam się
    mam :3 i 4
    zależy mi na 5

    OdpowiedzUsuń
  42. I don't speak polish so i'll write in english. :)
    My stardoll nickname is: MissBarby1000
    And i love all things! *-*
    And Happy BIRTHDAY! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkiego najlepszego:)
    podobają mi się numery 1, 4, 6;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się

    Chciałabym jakąś rzecz oprócz nr.3 i 4 ( mam już je)

    Saritka1998

    OdpowiedzUsuń
  45. 100 latek!!! spełnienia marzeń :D
    interesują mnie numerki 1, 5 i 6 ;D (resztę mam)
    oczywiście obserwuję bloga :D
    PogodnaAsina97

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkiego naj Karolciu! ;* Szczeęścia zdrowia i wgl. wszystkiego najlepszego. Mam tylko nr.3 i 4 :) pozdrawiam klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja już dzisiaj Ci życzenia składałam :) Do loterii się nie zgłoszę, a innym życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń