wtorek, 24 kwietnia 2012

Biała cegiełka w kuchni - Aranżacje wnętrz + info


 Biała cegiełka idealnie pasuje do wnętrza urządzonego na kuchnię. Aranżacje wyszły trochę skromnie ale chyba oddały styl, który chciałam pokazać. Bardzo lubię motyw cegły i drewna w prawdziwych wnętrzach, podoba mi się jak jedna ze ścian wygląda jakby była w surowym stanie. Dlatego często też staram się robić coś takiego w apartamencie na Stardoll. Które wnętrze lepsze? 1 czy 2?


A pasek z poprzedniego postu otrzymuje - misskesha7676. I muszę się pochwalić, że wkrótce moje urodziny, warto w ten dzień zajrzeć na blog bo pewnie będzie jakiś fajny prezent do zgarnięcia.

24 komentarze:

  1. Ślicznie i gratuluję! 1 według mnie ładniejsze,ale 2 też śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne wnętrza. Jednak bardziej podoba mi się 2 wnętrze :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby dwa wnętrza mi się podobają , nie potrafię wybrać :) Eleganckie, czyli takie jak lubię. A tak poza tym, kiedy dokładnie masz urodziny? :D Bo ja też mam za niedługo :D

    asiab66

    OdpowiedzUsuń
  4. hym... w tym drugim wnętrzu jak dla mnie jest za dużo nawalone, ale bardziej oddany jest styl. Chyba wolę jednak pierwszy obrazek.
    Graty!
    Oj, chyba nie bedzie mnie na twoich urodzinach, bo w piątek wyjeżdżam a wracam 6 maja, więc teraz już życzę Ci Wszystkeigo Najlepszego, spełnienia marzeń i zdobycia jeszcze większej ilości osiągnięć na satrdoll ;)
    Kinga
    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez oba wnętrza mi się podobaja .
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba wnętrza są przepiękne. <3
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba wnętrza są super choc chyba 1 lepsze ;) A dokładnie którego masz urodzinki? Choc wsumie to codziennie wchodze na bloga to sama zauważe ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwa na tym samym miejscu.;)

    OlussSia_24

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie posty w twoim wydaniu .<3

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 mi się trochę bardziej podoba ale 1 też jest fajne :)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, bardzo podoba mi się to jak użyłaś tej cegły i jak dobrałaś te wszystkie kolory. Świetnie pasują do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Next room? Nie wiem jak Ty znajdujesz pokoje na te swoje wymysły! Ojć zazdroszczę pomysłów, a pokój ciekawy. Kolorystyka i połączenie mebli mnie zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń
  13. oba wnętrza są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę talentu ..
    Wnętrza oba śliczne, jednak bardziej spodobało mi się to drugie, choć te drewaniane "coś" na górze wydaje sie byc troszke krzywe ^^
    sylwia834

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba wnętrza są super, ale chyba pierwsze podoba mi się bardziej :). Lubię motyw cegły.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba wnętrza są według mnie wspaniałe. Jednak chyba drugie jest ładniejsze, takie bardziej "przytulne" mi się wydaje :D
    ForrestWiku

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze wnętrze wydaje mi się nieco minimalistyczne, aczkolwiek ciekawe. Drugie też jest super :) Gratuluję wygranej .

    OdpowiedzUsuń
  18. drugie bardzo mi się podoba, pierwsze jest trochę zbyt eleganckie, chociaż powoli się przekonuję:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie

    aaa mi się oba wnętrza podobają: )

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne te wnętrzam Mi najbardziej podoba się to 2 wnętrze :)

    karolinaplader

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem, które lepsze...
    Obydwa są super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze