czwartek, 18 sierpnia 2011

Witajcie! :)

Witam serdecznie wszystkich czytelników!
Na początek chcę powiedzieć, że bardzo dziękuję Karolinie, że mnie przyjęła. Jest to dla mnie ogromny zaszczyt.
 Ja nazywam się Klaudia. Jestem osobą pewną siebie i arogancką. Mam poczucie humoru. Jestem otwarta i kreatywna. Niektórzy uważają mnie za wredotę, ale jeśli mnie ktoś zna wie, że taka wcale nie jestem.
 Na Stardoll jestem już prawie dwa lata. Prowadzę własnego bloga, na którym umieszczam stylizacje swojej lalki, porady o modzie itp. Jeśli ktoś chce zajrzeć to zapraszam- klaudiakociara.blogspot.com.

To tyle. Czekajcie z niecierpliwością na moje posty! (;



2 komentarze:

  1. Bardzo cieszę się, że teraz bd tu pisać. Jesteś ciekawą osoba i na pewno takie będą też twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już czekam z niecieprliwością :-) ty wiesz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze