czwartek, 18 sierpnia 2011

Hej!

Hej ! Chciałabym się wam przedstawić , jestem nową redaktorką tego bloga , trochę o mnie .
Mam na imię Anna i mam 14 lat. Interesuje mnie fotografia , moda, rysownie i sport. Wolne chwile spędzam na czytaniu , słuchaniu muzyki, spotykaniu się z przyjaciółmi oraz pracuję przy komputerze. Muzyka której słucham to głownie rock i pop.Mój styl ubierania jest różny , raz ubieram się bardziej elegancko a raz bardziej na luzie . To zależy od okazji głównie.
Na stardoll można mnie znaleźć pod nickiem paradontoza. Moje konto ma już ponad 4 lata ale przez pierwszy rok nie wchodziłam więc jestem na stardoll od ponad 3 lat.
Jeśli chcecie się ze mną w jakikolwiek sposób skontaktować proszę piszcie w księdze gości albo na Gadu-Gadu : 28491249
No i dziękuję Karolinie która mnie wybrała do załogi bloga !:)
Pozdrawiam Ania (paradontoza) :)

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze