sobota, 10 stycznia 2015

Well, nobody’s perfect.


9 komentarzy:

  1. Jaka fajna kuchnia. Podoba mi sie jak wykorzystałaś płyte z Diy, bardzo fajnie to wygląda. Ogólnie całość super :D
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle realistycznie wygląda ta kuchnia. Wszystko jest piękne, tylko przyczepiłabym się do żyrandola - za dużo moim zdaniem się tam dzieje :)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie :) Uwielbiam ten twój ułożony chaos :)

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kuchnia. Ostatnia dostawa do Winter Peak bardzo mi się podoba, więc nie mogę się doczekać dekorowania :) Czekam tylko na kilka wolnych dni.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! :o Jestem pod wrażeniem, cudowna kuchnia! Chyba muszę skończyć moje pokoje, jesteś niesamowicie inspirująca :)
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam Twoją prezentacje i tam był ten link, więc w niego weszłam. Śliczne wnętrze zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Ja próbowałam coś stworzyć, ale nie wychodzi mi tak jakbym chciała. A Twoje aranżacje zawsze zapierają dech.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze