poniedziałek, 1 września 2014

Po wakacjach

Jak wasze wrażenia po rozpoczęciu roku szkolnego?

5 komentarzy:

  1. Masakryczne! Ja tam nie chcę iść! Mam straszny plan lekcji i od wejścia dostaliśmy opierdziel od wychowawczyni
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczynam teraz ostatnią klasę gimnazjum. Zmieniła mi się wychowawczyni, znowu... to już moja piąta (!) w ciągu tych trzech lat. :p Jeżeli chodzi o plan to jakoś będę musiała się przyzwyczaić. Codziennie zaczynam lekcje o 7:30.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się strasznie cieszę z początku roku szkolnego. Uwielbiam moją klasę, szkołę, nauczycieli :D Od czasów podstawówki nie cieszyłam się tak bardzo z powrotu do szkoły. Jedyny minus to fakt, że codziennie mam na 8, ale jakoś przeżyję.
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna aranżacja, bardzo mi się podoba. Jest elegancka, wyszukana.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale ! Polepszyłam swoje relacje z koleżanką, zaczęłam wszystko od nowa i jestem odświeżona i naładowana energią. Tylko znielubiłam od dnia dzisiejszego mojego rozkładu, bo miałam i będę mieć od 8.45 do 16.00 lekcje w szkole z takimi zajęciami że nie wiem :( Ale mam nadzieje że wszystko będzie jak najlepiej!
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze