niedziela, 6 lipca 2014

Kamień

11 komentarzy:

  1. Fajne, realne inspiracje.
    Aranżacja bardzo dobra, ale mam wrażenie, że ten jelonek tam nie pasuje, a świeczki są dziwnie ogromne, choćby względem kanapy. Poza tym zamysł fajny, dobrze, że nie wstawiłaś tam kominka a zrobiłaś z tego półkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak? sama mam takie duze swiece w domu do lampionow na taras; moze dlatego dla mnie wyglada to ok

      Usuń
  2. Uwielbiam świeczki we wnęce kominka zarówno na sd jak i w "realu" więc i tutaj mi się podobają. Świetne wykorzystanie gotowego wnętrza.
    Ten żyrandol w realnych inspiracjach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie ! Twoje wnętrze znowu mnie powaliło :D Ja nie wiem skąd Ty bierzesz te pomysły !Świetny pomysł na wykorzystanie wnętrza ze sklepy, całość wygląda genialnie. Z resztą tak ja wszystko u Ciebie
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna aranżacja. Taka przytulna i utrzymana w ciepłych barwach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale, z resztą jak zwykle.Szczególnie podoba mi się kącik gdzie znajdują się kwiaty. :)
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie - genialnie :) Mega urokliwe wnętrze, takie spokojne i przytulne. Co do wielkości świeczek się nie przyczepię, ale za to powiększyłabym nieco te wiklinowe podnóżki, szczególnie ten ostatni :) W stosunku do świeczek jest faktycznie malutki. Poza tym wszystko mi się bardzo podoba, zazdroszczę pomysłu na wnętrze! :D
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne! No może prawie, bo nie podoba mi się jelonek na kominku :)
    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie: współcześnie i przytulnie. Wspaniale wykorzystałaś gotowe wnętrze, a to wcale nie jest takie proste. Realne inspiracje także są świetne.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wnętrze. Uwielbiam pokoje ze ścianą w cegły bądź w kamienie. Razi mnie trochę obraz po prawej na górze z tej nowej kolekcji. Ale wszystko po za tym jest przepiękne. Boskie są kolory we wnętrzu pokoju.
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że jeszcze cokolwiek tutaj coś dodajesz! Po długiej przerwie weszłam, a tu taka niespodzianka :)
    Aranżacja bardzo miła dla oka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze