poniedziałek, 30 czerwca 2014

Wstępnie + Prezent

Wstępnie.. tak to wygląda. Jestem średnio zadowolona z tego co udało mi się zrobić i zapisać do tej pory. Pewnie będzie jeszcze wiele zmian - tak jak mam to zawsze w zwyczaju. 
Miłej nocy wszystkim!

Dwie z wylosowanych osób otrzyma coś z nowego tribute - warunki: obserwowanie bloga, dodanie komentarza z podpisem nickiem ze Stardoll, dodanie do wishlisty na Stardoll kilku rzeczy z Diora! Wyniki w kolejnym wpisie!!!

Mały edit, później dokończę :


18 komentarzy:

  1. Naprawdę się dziwię co chciałabyś tu jeszcze zmienić - jest świetnie! Może jedynie widok za oknem nie pasuje mi do tak przytulnego pomieszczenia, ale to już kwestia gustu :)
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  2. Może jakieś krzaczory jak te w doniczkach? Taki zarośnięty ogród lub góry, też by ładnie wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udało ci się uzyskać piękny nastrój pokoju. Podoba mi się ta perspektywa dwóch innych, jednak mających coś wspólnego ze sobą pokoi, jednak nie pasuje mi ta szklana szyba, jakby z innego świata.
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  4. dobra, dzięki za uwagi coś pokombinuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokój już prezentuje się bardzo dobrze. Przesunęłabym trochę poduszkę-sarnę, bo mam wrażenie, że zaraz spadnie. Podoba mi się wykorzystanie perspektywy i złożoność wnętrza.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Donice po lewej przykuły uwagę. Nie wiem czemu bo to taki mały detal. W każdym razie aranżacja ci wyszła i nie wiem co byś chciała zmieniać, No może oprócz tego dywanu, jakoś ciągle mnie nie przekonuje.

    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi jakoś średnio się podoba. Podłoga z przodu pokoju jest strasznie jasna bez sensu dodałaś te ciemne panele na końcu. Wygląda to nierealistycznie.

    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się baaardzo. Lewa strona pokoju jest świetna i taka profesjonalna. Trochę przeraża mnie jednak ta czarna podłoga ;)
    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow . Zazdroszczę ci talentu .Wszystko mi się podoba , tylko nie jestem przekonana do tych drewnianych desek ( po lewej ) . Fajnie że przerobiłaś środkową ścianę na dodatkowy pokój :)
    Zuzka21202

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba. Pokój jest wyraźnie podzielony na części co bardzo lubię i cenie, ja tak nie potrafię. Biała kanapa jest śliczna i jej dodatki, ale wydaje mi się ze ścianę z kamienia mogłaś trochę przedłużyć. Regal po prawej stronie dobrze się wpasował. Widok za doll jest świetny. Sama chciałabym mieć taki pokój w rzeczywistości :)

    Zgłaszam się, Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pokój! Fajnie pobawilas sie fakturami, materiałami i perspektywa. Wszystko jest na swoim miejscu. Jedynie nie podoba mi sie widok za oknem i zgadzam sie z DzikaNaomi. Poza tym zadbałas o najmniejsze detale, co dało wspaniały efekt. Jestem pod wielkim wrażeniem Twojego talentu.

    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawie zagospodarowany pokój jak również przestrzeń. W każdym elemencie pomieszczenia coś się dzieje, co jest naprawdę bardzo fajne. Kolorystyka jak najbardziej trafiona, jak również dobór mebli i dodatków. Nie mam się zbytnio do czego doczepić, bo wnętrze naprawdę Ci się udało.

    Pozdrawiam
    Angela22Pink

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokój wygląda super. Bardzo podoba mi się tło :) Moim zdaniem nie potrzeba nic tu zmieniać :)

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie zdążyłam ! Ale podoba mi się to co stworzyłaś. Aczkolwiek mi podoba się wszystko co robisz. Serio jest ładnie i przytulnie ;p
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  16. Wnętrze jest piękne, ale tak jak piszecie czarna podłoga trochę przytłacza. Reszta jest wspaniale zaaranżowana.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kącik z lewej ładny, jednak reszta mi się jakoś średnio podoba. Te dwie części wyglądają, jakby były z innej bajki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze