poniedziałek, 30 czerwca 2014

My house is my castle


11 komentarzy:

  1. Ojejciu. Pięknie! Fajnie wyróżniają się te niebieskości. Masz talent!
    Ja tak nie umiem, buu

    OdpowiedzUsuń
  2. *.* Zakochałam się, ślicznie szczególnie te dodatki. :)
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  3. Moją uwagę przykuł obrazek, wzór jest niesamowity. Ładne pomieszczenie. Niebieski świetnie się tu sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny pokój, taki prawdziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie, te niebieskie akcenty świetnie wyglądają :)
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ślicznie ! Widzę, że dosyc szybko się z tym uporałas :D Ogólnie bardzo ładne i przytulne wnetrze
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwyciłam się wzorem w obrazie. Jest taki..taki.. zmysłowy ;d Ale pokój naprawdę ci wyszedł. Tylko zazdroszczę.
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja uwielbiam twoje podłogi! Samo wnętrze jest tak ciepłe i przejrzyste, że od razu chce się w nim zamieszkać!
    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Najbardziej podobają mi się wszechobecne tkaniny i obrazek za lampą. Granatowe akcenty świetnie się prezentują.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna kolorystyka. Nigdy nie byłam fanką podłogi, która tak bardzo zwraca na siebie uwagę, jednak w tym pomieszczeniu bardzo dobrze się sprawdza. Fajnie, że dodałaś granatowe akcent, inaczej byłoby nudno.

    Sillybiedroncia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze