poniedziałek, 30 czerwca 2014

a prezent otrzymują...

Wychodzi na to, że mój blog jest taki beznadziejny, że muszę rozdawać tu sd żebyście komentowali. Ok, jakoś zniosę porażkę i postaram się o prezenty jak dawniej. Zachęcam więc do komentowania bo te osoby będą miały największe szanse na zdobycie $ i prezentów rzeczowych (mebli, ubrań).

Jeszcze dodam, że miło mi że już 3 osoby zleciły mi wykonanie aranżacji u siebie. Wykonałam dwie, jeszcze jedna przede mną. Dziękuję za wszystkie miłe słowa. Jestem zadowolona z końcowego efektu.

Nagrody po 100sd (+ prowizja czyli 111) otrzymują: xxlena4444xx oraz DzikaNaomi.
Zarezerwujcie coś dla mnie w tej kwocie. Jak zawsze na odebranie nagrody są 2 dni. Nie ma przedłużania; jeśli nie możecie tego zrobić uzupełniacie listę życzeń, piszecie do mnie i ja ją wykupuję :)

Miłego poniedziałku !!!!!!!!!!!!

8 komentarzy:

  1. Gratulacje! Co do oferty: bardzo szybki odzew, chciałabym już zobaczyć efekty ;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog wcale nie jest beznadziejny, nie gadaj głupot. :* Jak tylko dojdzie do wszystkich informacja, że go reanimowałaś wszystko będzie jak dawniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj bredzisz, blog jest super. :) Gratulacje!
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  4. No przepraszam bardzo ! Ja komentuje cały czas :D I zawsze będę komentować, dobrze wiesz, że nie ze względu na prezenty. A wylosowanym gartuluje
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ;)
    Nareszcie wróciłaś i jak widzę z jeszcze większą energią!
    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!
    Teraz są wakacje, wiec będę zaglądała na bloga częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo i również gratuluję :) A co do bloga to dziewczyny mają racje. Jeszcze nie wszyscy wiedzą, że wrócił do życia ;)
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze