środa, 2 kwietnia 2014

O rany. Szkoda, że tego nie można nikomu przekazać


19 komentarzy:

  1. ojej zazdroszczę ci też bym tak chciała mnieć

    OdpowiedzUsuń
  2. Ss tylko do października 2016r. :D Parę lat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pytam się ile to kosztowało ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. *-* zamurowało mnie!Tak z ciekawości, ile zapłaciłaś?
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem, nie pamiętam. uzbierało się

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym chociaż 10 dni z tego całego...
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  7. Dość duzo tych dni. Odchodzisz naprawdę? :(

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju jak dużo!!! ja jeszcze nigdy nie byłam ss a tobie zostało tyle dni... dobrych kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejej, ja nie byłam ani raz! xD
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  10. Może to nie na temat ,ale dlaczego rezygnujesz? Masz takie wartościowe konto. Rozprzedajesz rzeczy, a może jeszcze kiedyś do tego wrócisz...czy dobrze to przemyślałaś. Jak widać konto będzie SS jeszcze bardzo długo więc nie ma co się spieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. przemyślane i ostatecznie juz rezygnuję. pewnie jeszcze kiedyś z ciekawości co nowego na stardoll się zaloguję ale nie będę już nic nowego robić

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze