sobota, 5 kwietnia 2014

LE Decor & moje ulubione ozdoby

Mam dla was kilka rzeczy z Le Decor oraz moje najlepsze ozdóbki, które uwielbiałam używać [tylko dla obserwatorów] Wpiszcie jak najszybciej które numerki was interesują a być może otrzymacie je za 2sd! Kto pierwszy ten lepszy albo losowo wybiorę. Zobaczymy ile będzie chętnych


Zrobić jeszcze jedną Loterię??
Prezenty rozdane:

1-FantasticLove2
2-klamar33
3-Sillybiedroncia
4-truskawka1616
5-CarmelElectra
6-MajkaSatr1999
7-olimandra89
8-tiaraaiwlys
9-diana.miss2
10-BritnejGirl
11-dominikadomcia
12-loloSrebro

29 komentarzy:

  1. Zgłaszam się ;*
    11

    dominikadomcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, pomyliłam się. Nie chcę 3, tylko 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. możecie wpisać kilka numerków

    OdpowiedzUsuń
  5. Marze o 8, bo od dawna chce zrobic pokoik inspirowany Twin Peaks!
    BoberNaukowiec (i pod tym nickiem obserwuje; w miniaturce jest secesyjny irys)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    Chciałabym 8 lub 10 :)

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  7. No to skoro można kilka numerków, to chciałabym jeszcze nr.12 :>

    OdpowiedzUsuń
  8. 6 i 11 ♥ Marzę o nich od dawna!
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  9. 7 lub 12
    Lewa0702

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się.
    Chciałabym 10 :-).
    Minia223

    OdpowiedzUsuń
  11. Zg się
    Chciałabym 9, 3 albo 4 :)

    Sillybiedroncia

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgąłszam się:)
    Chciałabym 2, 3 lub 6:)

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajne rzeczy, niestety spóźniłam się, gratuluję refleksu

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też spóżniłam się
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie! Takie piękne rzeczy, a mnie jak zwykle nie było!
    sunflower

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze