czwartek, 10 kwietnia 2014

Jedna lampka - 6 wnętrz


15 komentarzy:

  1. AAAAA nowy post , czekałam na to . Wszytki aranżacje z tą lampką w twoim wykonaniu są genialne . Jednak najbardziej urzekła mnie 1 rzad :D Ale i tak wszystki cudne
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolino, podziwiam Cię za mnóstwo pomysłów. Wszystkie mini aranżacje są śliczne. Kolejny raz zachwycam się kanapą w paski, muszę ją mieć:) ( w schowku:D)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia mini aranżacja jest po prostu genialna ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dawno mnie tutaj nie było. Świetna aranżacja z lampką :D

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowanie to wygląda! Zazdroszczę talentu :)
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite są! A totalnie zakochana jestem w ostatniej kolumnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to wsszystko było już na blogu :) nie robie nowych

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie świetne, ale mi najbardziej podoba się czwarta i ostatnia :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle cudownie! Czekałam na posta <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsza aranżacja to ta z kanapą w pasy<3

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się ten fragment z psem

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju! Na początku myślałam że wstawiłas jakieś zdjęcia do inspiracji a tu patrzę ze to są aranżacje z lampą. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się aż tylu możliwości.
    Pozdrawiam :*
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają jak zdjęcia prawdziwych pokoi z google.. świetne pomysły na lampę

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne aranżacje, szczególnie podobają mi się numery 3 i 4.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze