niedziela, 20 kwietnia 2014

Nieuchronny Koniec



Dziękuję wszystkim za obserwowanie, komentowanie bloga, za udział w konkursach, za miłe słowa na Stardoll, za wszystkie wpisy na innych blogach o moich apartamentach i blogu, za odwiedzanie i oglądanie tej strony, za wszystkie chwile w których dzięki wam się uśmiechnęłam.
Do pozytywnych stron zabawy na Stardoll zaliczam poznanie wspaniałych osób, zawieranie przyjaźni, ciekawe rozmowy, dekorowanie wnętrz, wygrywanie konkursów i zdobywanie statuetek, zajmowanie mi czasu wszystkimi nowościami w sytuacjach gdy bardzo potrzebowałam zajęcia i chwili zapomnienia.

Wszystkie smutne chwile i złe osoby w tym momencie usuwam z pamięci.

Uwielbiam ten blog i bardzo mi szkoda tego, że nie będę dodawała tutaj już nowych wpisów. Jednak to co wkleiłam do tej pory - pozostanie tu na zawsze. Być może komuś jeszcze posłuży lub ktoś zechce sobie coś przypomnieć [pewnie ja sama].

Pa!
AnnDoll88
[Karolina]


22 komentarze:

  1. Mam nadal nadzieje, że w przyszłości Karolino zaczniesz kontynuować blog <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi przykro, jesteś dla mnie wielką inspiracją i tak dziwnie pusto mi będzie bez Twoich wpisów. Życzę Ci powodzenia i przede wszystkim wytrwałości.
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, naprawdę lubiłam tu zaglądać :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też jest przykro, bardzo lubiłam oglądać Twoje aranżacje
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolino!
    Nie będę pisać, że mi przykro, choć zaczynam już tęsknić za Twoimi pomysłami oraz wnętrzami. To właśnie od Ciebie czerpałam inspiracje, kiedy nie miałam pomysłu na apartament bądź też post na swoim blogu. Byłaś i zawsze będziesz dla mnie wnętrzarskim mistrzem. Bardzo lubiłam zaglądać na Twojego bloga. Niestety kończy się Twoja przygoda z sd, ale mam nadzieję, że Twoja wnętrzarska pasja będzie trwać dalej.

    Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci rodzinnych, miłych świąt oraz mokrego dyngusa.
    Pozdrawiam i życzę Ci mnóstwo pomysłów.
    Natalia/mariksza

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolino , oczywiście będzie mi cię bardzo brakowało . Tych inspiracji , pięknych pokoi , a przede wszysttkim naszych rozmów . Po prostu bardzo Cię polubiłam i będę bardzo , bardzo tęsknić ♥♥♥ Rozumiem twoją decyzję , ale mam nadzieję , że czasem do nas zajrzysz :D Całuski
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolino, ja ciągle nie moge uwierzyć. Cały czas myslę, że zajrzę tu za dzień czy dwa i będzie nowy post z aranżacjami, który będę podziwiać. Dobrze wiesz, że stardoll bez Ciebie nie będzie już taki sam. Wiedz, że ja cały czas mam nadzieję, że po prostu jeszcze nie raz ujrzę tu masę Twoich pomysłów. Nie możesz nas tak po prostu zostawić. W każdym razie wszystkiego dobrego! Równiez tęsknię za Twoimi aranżacjami i chcę ich więcej. Jeśli nie stardollowych to czegoś realnego! Musisz nam pokazywać swoje pasje, bo umiesz wszystko tak "skleić", że po prostu Cię podziwiamy!
    missmariksza/Iwona

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaa, strasznie szkoda. To był świetny blog ;)

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykro mi że odchodzisz, będzie mi brakowało twoich inspiracji. pa :c
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda :( Czytam tego bloga od bardzo dawna, kiedyś co jakiś czas coś tam skomentowałam, niestety takie życie, że już nie będzie okazji oglądać Twoich aranżacji :(

    OdpowiedzUsuń
  12. To piękne i wspaniałomyślne jak nas wszystkich (obserwatorów) przygotowywałaś przez ostatnie dni czy nawet tygodnie do definitywnego końca tego bloga. Mimo,że żale i nie dosyt pozostaje to jednak ten dany przez cienie czas dał sposobność do oswojenia się z tą decyzja. Dziękuje ,za wszystkie chwile tu spędzone.

    OdpowiedzUsuń
  13. Będziemy za tobą tęsknić. Tyle mogę napisać. Cieszę się, że cię poznałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda... :/
    Na pewno będę jeszcze odwiedzać blog i wspominać. Pozdrawiam! :*

    wiktorek333

    OdpowiedzUsuń
  15. Decyzję rozumiem, aczkolwiek Twoich aranżacji i inspiracji będzie brakować. Rozwijaj się dalej w tym czy innym kierunku, szczere powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłaś moją największą inspiracją!

    OdpowiedzUsuń
  17. kto teraz będzie godzin zająć miejsce mistrzyni w tworzeniu wnętrz? byłaś najlepsza! będzie mi brakować ciebie i twoich aranżacji :< ale co się stało, już się nie odstanie. pozostaje mi życzyć ci sukcesów w prawdziwym życiu, takich jak osiągnęłaś tutaj.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze