poniedziałek, 10 marca 2014

Zachmurzone niebo


9 komentarzy:

  1. Podoba mi się to okno . Całość kolorystycznie wygląda świetnie
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie równiez podoba się okno i całość pod względem kolorystycznym. Aranżacja piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne wykorzystanie lamp stojących na sufitowe. podoba mi się to drzewo po lewej stronie i okno

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się efekt z drewnem, z lewej strony. Wygląda to fenomenalnie! Trochę nie pasuje mi widok za oknem, postawiłabym na coś zimowego/ jesiennego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te małe doniczki z tymi krzaczkami z czarującym kolorem zieleni. Dobry pomysł z lampami - wykorzystam to sobie ^^
    Pozdrawiam
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest ładna.Nie jestem specem w tych sprawach,ale nie podoba mi się...
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja ulubiona pogoda, podoba mi się.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten klimat mnie kupuje.

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, wszystko prezentuje się estetycznie, a poszczególne artykuły wyglądają ze sobą niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze