piątek, 14 marca 2014

Prezenty - peruki

Mam do rozdania fryzury ze Stardesign. Jeśli chcielibyście je posiadać wystarczy podać w komentarzu numer fryzury/numery fryzur, podpisać się nickiem oraz oczywiście być obserwatorem bloga.   (przy spełnieniu wszystkich warunków; zarezerwuję je po 2sm). Największe szanse na zdobycie włosów mają stali komentatorzy (tak już będzie ze wszystkimi prezentami!)

Znów rozdaję fryzurki bo sporo osób nie załapało się ostatnio (a wygrały m.in. osoby, które komentują tylko posty z nagrodami) i może teraz uda mi się wszystkich uszczęśliwić. Wyniki już wieczorem!!! (:

Możecie wpisywać numery wszystkich fryzur które byście chcieli tak zwiększycie swoje szanse jeśli już komuś przypadnie fryzura, którą sobie wybraliście


1- CrazyMiley8
2- 3siostry
3- MadmoiaselleOla
4- AgnesMagnes99
5-  DivaOlcia1
6- sunflower
7- the_gusty
8- CrazyMiley8

37 komentarzy:

  1. Zgłaszam się ;)
    Chciałabym 6 *-*

    Sillybiedroncia

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 4 6 7 8

    Przepraszam że taki nie składny ten kom. Ale jestem w sanatorium i korzystam z telefonu .

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  3. spoko. też nie jestem w domu ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym 3, 4, 6 lub 7
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. poproszę 7 lub 1 lub 5

    malutkacandy

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę 2 lub 4 , 3
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzę o 7... tudzież 1 i 3 :)
    Trudno wybrać konkretną i jedyną

    zOyeczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chciałabym nr. 6 lub 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. AWW, 7 JEST BOSKA <3
    ALE I TAM NIC NIE WYGRAM XD

    KAROLKAA33

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym 6 lub 7 :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam próbę. Czy moglabys przełożyć konkursu na jadalnie z 30 marca na 6 kwietnia , bo z sanatorium wracam 4 kwietnia, a nie mam możliwości wykonania pracy bo na telefonie się nie da.

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałabym 4 lub 6 <3

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  16. Zależy mi na 3. c:
    MadmoiaselleOla

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam sie.
    Bardzo chciałabym 7 :)
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze 3 i 4 mi się podoba.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba nie wygram:/Warto próbować;)Poproszę piękną 7 ;)
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh, bardzo podobają mi się numerki 3, 4 i 7. Ale z racji tego, że ostatnio mi się udało zdobyć śliczną fryzurę pozostaje mi tylko życzyć powodzenia ;)
    kaka0898

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam sie
    Chciałabym 3 albo 7
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się
    Chciałabym nr 4 :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się !
    Chciałabym 3,7.

    Wenia99

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się
    chciałabym nr 7 :o

    aga-medoll13

    OdpowiedzUsuń
  26. zg się :) DivaOlcia1
    chciałabym: 1,3,7,5 (najbardziej zależy mi na 5)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się
    Chciałabym nr 4, 6 lub 7
    sunflower

    OdpowiedzUsuń