środa, 19 marca 2014

"Ostatnia myśl jest zawsze najlepsza"


10 komentarzy:

  1. Świetna aranżacja! Piękne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałaś coś jednak!Wiedziałam.Śliczna aranżacja morska i delikatna.
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna aranżacja, świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałam by było pozytywnie i kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ślicznie! Urzekły mnie niebieskie wazony, mają niesamowity kolor. Jak już napisałaś, pokój jest ciepły i przytulny ze względu na te kolory.
    Pozdrawiam
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wnętrze , szczególnie podoba mi się kolorystyka i wykonanie podłogi . Ale czy mi się wydaje czy ty miałaś odpoczywać ? :D
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie odpoczywa tworząc dla nas:) Piękna aranżacja. Muszę tu kiedyś posiedzieć dłużej i zainspirowac sie do stworzenia czegos u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Generalnie u mnie jest na odwrót - zazwyczaj pierwsza myśl to "to". Ale skoro u Ciebie sprawdza się system genialnej ostatniej myśli - lubię to!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze