wtorek, 11 marca 2014

Miodowo bezowo bialo brazowo


17 komentarzy:

  1. Karolino wszystkie detale świetnie skompletowane do aranżacji. Powiedz nam jak Ty to robisz.
    Tak sobie myślałam, że chciałabym zobaczyć wnętrze w stylu shabby, choć w niektórych Twoich aranżacjach przewija się ten styl. Muszę kiedyś dotrzeć do początków bloga, kiedyś dość długo siedziałam tutaj, ale do początków nie zdążyłam dotrzeć.Miłego dnia kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. lepiej nie. na początku to był blog ze stylizacjami ;p okropnie wyglądała moje medoll wtedy ale dodawałam też stylizacje na medoll Kamila ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do takich początków co było wszystko to już dotarłam, ale nie do wszystkiego, a teraz trudniej jest mi tam grzebać, jak nie ma archiwum.
    Zawsze fajnie to wszystko składałaś, te słodkie dodatki sprawiają, że mogę czasem bez opamiętania tu przesiadywać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna aranżacja, wszystkie kolory są dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kolory. Nic dodać nic ująć, jest po prostu idealnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ładnie!Urzekł mnie żyrandol:)
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i przytulne wnętrze . Całość wygląda kolorystycznie świetne , podoba mi się również pólka ma ksiązki i miejsce z kominkiem , który świetnie wpasowywuje się w całość
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz więcej jadalni :) Podoba mi się to wnętrze, wcześniej nie zwróciłam uwagi na sofę, ma świetny kolor.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie kolor miodowy. A tak poza tym - świetną aranżacja :* xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie urządzone, podoba mi się
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze pięknie :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem jak określić tą pracę... Ładna, staranie wykonana i wprawia wrażenie 'przytulnej'. Ogólnie na plus
    kaka0898

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się - ciepłe i eleganckie.

    Wenia99

    OdpowiedzUsuń
  14. Wnętrze śliczne. Oprócz tych brązowych kwadratów, dodałabym coś jeszcze w te ramki :)

    Sillybiedroncia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze