niedziela, 9 marca 2014

blue



11 komentarzy:

  1. Karolino ja nie wiem kiedy Ty wszystko to ogarniasz, tyle pięknych rzeczy w tak krótkim czasie. Podziwiam Cię! Ale dośc tych słodyczy:)
    Szczerze? Świetna kolorystyka, muszę wziąć z Ciebie przykład i coś stworzyć, bo tylko marudzę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta aranżacja skojarzyła mi się z filmem"Blue Jasmine".Oczywiście jest piękna:)
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham aranżacje w niebieskich barwach ;-)Obrazy wyszył świetnie , a calość genialnie się ze sobą łaczy . Ja naprawdę nie wiem skąd Ty czerpiesz te pomysły .
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna,delikatna i zwiewna.Czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważyłam, że moim ulubionym kolorem jest zieleń i właśnie w takim odcieniu. Czytasz w moich myślach Karolino ;)

    Pozdrawiam ciepło
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię niebieski, a tutaj prezentuje się niezwykle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze nie bardzo przypadło mi do gustu, ale drugie jak najbardziej .

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie kilku odcieni zieleni i błękitu to strzał w dziesiątkę! Przeczepię się do szuflad, troszkę krzywo ustawione c:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze