niedziela, 23 marca 2014

=^.^=


8 komentarzy:

  1. Śliczna i przytulna aranżacja . Aż chce się wziąć książkę i poczytać przy kominku :D
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak bardzo chcę mieć kota takiego jak ten. Co do aranżacji podoba mi się użycie lampy, bo też mam taką i nie wiedziałam aż do teraz jak jej użyć, więc dziękuję bardzo tobie.
    Pozdrawiam
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, ta lampa jest bardzo fajnym elementem we wnętrzu. Świetna aranżacja, skąd Ty bierzesz te pomysły? Ja ciągle nic nie stworzyłam. Dłubałam coś, w końcu wylądowało w schowku.

    OdpowiedzUsuń
  4. To rób te pokoje Iwona. ja cały czas czekam aż się za to weźmiesz ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy kotek <3 :) A wnętrze takie ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mi ciepło się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktualnie pogoda sprzyja przebywaniu w takich ciepłych i przytulnych pokojach :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze