sobota, 15 lutego 2014

Lovebirdcage Lamp



15 komentarzy:

  1. Świetna lampka i śliczne aranżacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wnętrze. Jest bardzo przytulne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie :) Tylko tyle mogę powiedzieć ;)

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne wnętrze. Zachwyciłam się też lampką!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo. Różowe detale świetnie tu wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wystrój przypomina mi wiosnę :3 Ładna lampa i te zwierzątka.
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna aranżacja ;-) Ja osobiście kupiłam tą drugą białą lampke , ale na razie czeka na swoją kolej
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z LE mam wnętrze i kilka mebli :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Karolino, ślicznie dekorujesz. Podziwiam Cię za każdym razem:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne aranżacje, szczególnie podoba mi się ta z drabiną, podziwiam Twoją dbałość o detale;) Tak myślałam, że kupisz tę lampę, bo jest śliczna i w Twoim stylu:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł na zestawienie białego murku za kanapą. Dało efekt fragmentu kaflowego XIXw. pieca.

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje wnętrza są coraz lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne, chętnie zamieszkałabym w czymś podobnym w realu ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze