sobota, 15 lutego 2014

Keep Calm And Love Fashion



15 komentarzy:

  1. Piękne aranżacje, szczególnie podoba mi się ta po lewej stronie, jest bardzo przytulna.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. ta z lampami fajna , no właśnie też miałam kupć te lampy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna aranżacja. Też mam ten plakat (?)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! A ja nie kupiłam tego plakatu:( Teraz widząc co stworzyłaś bardzo żałuję!
    Widzę, że wygląd bloga uległ znów metamorfozie, teraz w nagłówku widać całą Ciebie, to co oddajesz w swoich pomysłach. Cała Ty:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna arnżacja , plakat dodaje całości charakteru . No i widze zmiany w nagłówku , które bardzo mi się podobają
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna!Szkoda że plakacik wykupili zanim doładowałam sd:(
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza jest cudowna, nic dodać nic ująć. druga jest trochę za pusta, no przynajmniej ściany są za puste

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze wnętrze extra.Za to w drugim czegoś mi brakuje...
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią chciałabym mieszkać w takim pokoju. Jest on taki młodzieżowy i uwielbiam ''KEEP CALM AND ... " . Po prostu cudo i od zawsze interesowały mnie ściany z cegły *.*
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne aranżacje!!! Żałuję, że go nie kupiłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc jakoś nie przepadam za klimatem który panuje w tych aranżacjach.

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki świetny ten plakat jest!
    Aranżacje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten plakat i uwazam ze jest swietny.
    pokoj tez gennialny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze