wtorek, 18 lutego 2014

Inaczej


12 komentarzy:

  1. Gdyby nie wazon na podłodze myślałabym, skąd pewne elementy, a to filtry:) Ogólnie ciekawie wygląda z witryną, a inspiracje poniżej z manekinami są świetne. Oddaj trochę tych pomysłów:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta akurat jakoś mnie nie przekonuje. Podobają mi się jednak poduszki umieszczone na sofie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobna mi się pomysł na szafeczkę , która w czałości wygląda obłędnie . No i oczywiście poduszki ♥ Cała aranżacja jak zwykle mnie zauroczyła
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie!Postarałaś się.Jak zawsze:)
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  5. wprowadzenie odrobiny fioletu dało taki nieco odrealniony efekt- fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo :) Nie mam się czego czepić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śmiesznie to wygląda, że na przykład sofa jest dwukolorowa lub wazon. Bardzo podoba mi się ta szklana szafka :)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle świetne wnętrze i ciekawy pomysł na jego prezentację.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wnętrze, najbardziej podoba mi się zestawienie tych poduszek, rewelka! :D
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze