poniedziałek, 17 lutego 2014

Fawn Pillow




17 komentarzy:

  1. Śliczna aranżacja, całkiem wiosenna. Sama chętnie usiadłabym na tym fotelu z książką, ale muszę iść do szkoły;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego dnia w szkole. ja jeszcze dopijam kawę i zaraz też się szykuję

      Usuń
    2. A ja mam ferie, pozdrawiam! :D

      Usuń
  2. Ślicznie! Ja na szczęście mam ferie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna podusia :) Także mam ferie hehe ;D

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wow,wow! Dziewczyno, czy Ty nie spisz nocą? Od rana już takie piękne aranżacje? Jestem zachwycona. To wszystko jest ze stardollowych mebli, ale wygląda jakby było wykonane w realu. Po prostu cudo! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spie..spie. Mam zrobione posty na caly tydzień:) wystarczy kliknąć opublikuj

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta aranżacja jest cudowna. Wszystko jest dopracowane, każdy detal, aż brak słów

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta dolna kompozycja jest genialna. W aranżacji uważam, że poduszka jest za wielka.

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej jak ślicznie . Jestem uzależniona od takich poduszeczek i duperelków . Jak zwykle piękna aranżacja Ci wyszła . Ja nie wiem jak Ty to robisz
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie!Genialnie!Wspaniale!
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  10. Omomom, jak to ślicznie wygląda! *.* Poduszka, niby nic nie znacząca, ale nadaje temu wnętrzu tego czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, wow. poduszka srednia. nie kupilam jej ale dobrze ja zastosowalas

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze