wtorek, 4 lutego 2014

Changes



Pokój powstawał przy piosence:

20 komentarzy:

  1. Kurde , ja nie wiem skąd ty bierzesz te pomysły . Jak zwykle genialny pomysł na aranzacje i swietne wykonanie . Ja ciagle próbuje w konkursach na CS i nic
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak samo wzięłam udział w konkursie i co ? Nic nie wygrałam, a ty ? Ty masz takie śliczne wnętrza <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje , naprawdę liczyłam po cichu chociaż na wyróżnienie ,poniewaz do było wnętrze z którego byłam bardzo dumna . Na ale najwyraźniej nie nadaje się do tego ;-)
      3siostry

      Usuń
    2. czubeczki co wy tu wymyślacie. Chciałabym dać nagrody wszystkim jednak nie moge to chyba rozumiecie. po drugie - na pierwsze miejsce wybrałam kogos innego ale Marcie sie nie podobało i w końcu tamta praca wcale nie została nagrodzona, wspólnie wybrałysmy miejsca .. Róbcie wnętrza, twórzcie, bierzcie udział w konkursach - w końcu traficie na 1 miejsce. Ja też nie zawsze wygrywam.

      Usuń
    3. No oczywiscie, że nie zawsze wygrywa , ale to po prostu chwilowy zawód w moje talenty . Do jutra mi przejdzie ;-)
      3siostry

      Usuń
    4. niepotrzebnie. serio niczego twoim wnętrzom nie brakuje, jesteś naprawdę dobra!

      Usuń
    5. Dziekuje , miło mi to słyszec
      3siostry

      Usuń
    6. Wiecie co? Powiem
      Wam, właściwie Karolinie, że to Twój głos powinien mieć przewagę, bo to Ty naprawdę znasz się na tworzeniu i ocenianiu wnętrz z perspektywy dekoratorki. Tak na przyszłość: trzymaj się swojego ;)
      P.S. Tak naprawdę podobała mi się tylko i wyłącznie praca Izabelach.

      Usuń
  4. Śliczne. Dawno nie widziałam równie pięknego wnętrza *-*


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się zakochałam, dosłownie. wnętrze jest świetne a do tego super pomysł na komodę (?)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę ,że od jakiegoś czasu robisz wszystkie wnętrza w podobnej tonacji

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde patrze na ten pokój i nie mogę oderwać oczu. Jest śliczny po prostu *.* Na początku jak mi sę ładował obrazek to myślałam, ze nie będzie on taki rewelacyjny i moim zdaniem coś do czegoś nhie będzie pasowało, ale się myliłam. Jest tak pięknie, czysto i odświeżająco, że po prostu chce się zmian :3
    Ciekawe jakich zmian oczekujesz ? ;d
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne wnętrze, złożone i bardzo dopracowane.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyno jesteś niesamowita, świetnie zaaranżowany pokój. Ja przez wystawianie rzeczy z loterii nawet tu wczoraj nie zajrzałam, ale dziś mnie coś podkusiło, patrzę, a tu nowa aranżacja. Jak zwykle przepiękna:*

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kolory! to jest niesamowite! kocham cię!

    ma_rysiah1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze