czwartek, 27 lutego 2014

*

9 komentarzy:

  1. ooo widzę , ze ostatnio szalejesz z wywiadami ;-)
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. no miałam 2 propozycje więc trochę poodpowiadałam na pytania :) i dowiedziałam sie przy okazji że mam 19 lat ;p czyżby rodzice mnie okłamywali?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nono kolejny wywiad i kolejne ciekawe wiadomości. Serio 19? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wywiad już czytałam - świetny, ale z tymi 19 latami - trochę przesada xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wywiad i świetny pomysł z ulepszeniem StarDesign Interior ;)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle tajemnicza i inspirująca:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wywiad.Serio nie wiedziałaś że masz 19 lat?Nie.To nie możliwe!To ile do jasnej ciasnej ty masz lat?!

    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  8. Wywiad jak wywiad, ale miło się go czytało:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie opinie i komentarze